Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dat is goed nieuws!
wie zijn er vanmiddag/vanavond aanwezig?
Maria 12k1, Melissa 14k1, Julia 16K2, Yvette g2k1, Catalina g2k4, Kristiana g2k5, Rachel 29k3, de dansende zonnebank dame (29k2), Alina (17k3), Elena g2k9, Dame uit Oekraïne 17k1, Sylvia 13k4, Maribel 11k1, Suzan 23k2, Zara 03/05k1 (uit Honga..Roemenie), NL Roos 19k3, die zag ik allemaal de laatste dagen.

Ja, denk dat Paulus de Nicole bedoeld die vaak op de kamer van Carmen (15) staat. Die werkt ook in andere raambuurten. Een wat langere Nicole, 'lange Nicole' ;-) ?

De Nicole van 23k3 is een 'kleine Nicole', rond gezicht, 33 jaar. Lengte ongeveer gelijk aan die van kleine Erika.

dat is goed nieuws!

Maria 12k1, Melissa 14k1, Julia 16K2, Yvette g2k1, Catalina g2k4, Kristiana g2k5, Rachel 29k3, de dansende zonnebank dame (29k2), Alina (17k3), Elena g2k9, Dame uit Oekraïne 17k1, Sylvia 13k4, Maribel 11k1, Suzan 23k2, Zara 03/05k1 (uit Honga..Roemenie), NL Roos 19k3, die zag ik allemaal de laatste dagen.

Bedankt Pieter! Mooi duidelijk zo! Genoeg aanbod zo te zien. Ik ben van plan vanaf januari weer flink te gaan wandelen.

De dame uit Oekraïne 17K1 🤣. Grappig dat nagenoeg niemand haar (naam) kent. Ook geen topic van haar. Kwam vaak bij haar totdat ze een keer pissig was dat ik geen extra's wou. Toen Was Harry er klaar mee.

Is dat niet Nathalie, die staat altijd op 17K1? Inderdaad beetje chubby, lang zwart haar, roker. Misschien nu niet, ben een paar weken niet op de Dam geweest. Zij heeft wel een topic.

Ik ben een liefhebber van schaamhaar. Bij wie kan ik oa terecht? Ik vind het altijd wat ongemakkelijk om dit bij de deur te vragen...
Dat wordt lastig, maar hiervoor is een apart topic op dit Forum onder 'waar kan ik terecht voor'.
Voor jou als liefhebber van vulvahaar: ken je bijgevoegd vers, gaat over jouw liefhebberij, dat zongen we vroeger op het schoolplein. Bij ons alleen haringvrouw ipv wafelvrouw 😄 :ROFLMAO::ROFLMAO:

Bijlagen

• IMG_3966.png
    IMG_3966.png
    218,2 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Is dat niet Nathalie, die staat altijd op 17K1? Inderdaad beetje chubby, lang zwart haar, roker. Misschien nu niet, ben een paar weken niet op de Dam geweest. Zij heeft wel een topic.
Ja klopt. Maar volgens mij is dit niet hetzelfde. De nathalie van de topic wordt omschreven als bulgaars met een tattoo op haar been en onderrug. Kan me dat bij de oekrainse dame niet herinneren. Maar who knows.

Bedankt Pieter! Mooi duidelijk zo! Genoeg aanbod zo te zien. Ik ben van plan vanaf januari weer flink te gaan wandelen.

De dame uit Oekraïne 17K1 🤣. Grappig dat nagenoeg niemand haar (naam) kent. Ook geen topic van haar. Kwam vaak bij haar totdat ze een keer pissig was dat ik geen extra's wou. Toen Was Harry er klaar mee.
Ze heeft een tijdje onder de naam "sarah" gewerkt via Kinky.

Terug
Bovenaan Onderaan