MissM
Meubelstuk
Gelukkig maar ;pOhja verdraaid zeg. Dacht dat het op een zaterdag viel. Nou ben gelukkig flexibel.
Is vrijdag zaterdag drukker bezocht? Dan verplaats ik de datums naar wat later in de maand
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGelukkig maar ;pOhja verdraaid zeg. Dacht dat het op een zaterdag viel. Nou ben gelukkig flexibel.
denk dat het niet veel uitmaakt, weekend heb je meer uitgaangspubliek en mensen die blijven "hangen" dan door de weeks, denk dat andere dat wel kunnen beamenGelukkig maar ;p
Is vrijdag zaterdag drukker bezocht? Dan verplaats ik de datums naar wat later in de maand
Het zijn de drukste dagen qua publiek.Gelukkig maar ;p
Kunnen we al ergens meer info over jou vinden?12 en 13 juli ben ik op de Achterdam in Alkmaar
Als Monica op haar whatsapp een foto van een vliegtuig heeft staan is ze thuis en niet aan het werkstaat Monica er nog?
Onderwerp 'Veerle on tour in NL' https://www.girlsreview.nl/threads/veerle-on-tour-in-nl.31033/Kunnen we al ergens meer info over jou vinden?
Dit is nieuw dan , waar komt die info vandaan?Ik las ergens dat Lucy naar Amsterdam verkast, weet iemand of dat serieus is? Liona gaat mee?
Ik hoorde het op twitter en zie het nu ook hier staan onder Lucy haar recensiesDit is nieuw dan , waar komt die info vandaan?
kijk, dat is nou slimAls Monica op haar whatsapp een foto van een vliegtuig heeft staan is ze thuis en niet aan het werk
Klopt heb dit ook gelezen/gehoord. ik ga geen insinuaties maken maar denk dat de dame(s) in kwestie zelf naar buiten komen aan de wandelaars (al dan niet naar hun vaste klanten) of ze definitief weg zijn of op andere locaties....Ik las ergens dat Lucy naar Amsterdam verkast, weet iemand of dat serieus is? Liona gaat mee?
Ik heb haar nummer helaas niet! Maar bedankt heren, ik zal volgende week even kijkenAls Monica op haar whatsapp een foto van een vliegtuig heeft staan is ze thuis en niet aan het werk
Hoe ziet die er eigenlijk uit? Die doet pzc toch? Op de een of andere manier is ze er nooit als ik er ben althans 17k4 staat dan leeg.Is alina van 17k4 er vandaag?
Zeart haar spleetje tussen der tanden en 26 jaar naar eigen zeggen.Hoe ziet die er eigenlijk uit? Die doet pzc toch? Op de een of andere manier is ze er nooit als ik er ben althans 17k4 staat dan leeg.
Straks te koop in de webshop?Ik ben hier een meubelstuk geworden zie ik bij mijn profiel :-S
Mischien kan je beginnen met rondleidingen geven op het dammetje want je weet alle ins en outs, of gangbangs organiseren met de dames omdat je zo goed kent.Ik ben 'verkocht' als ik de juiste vrouw ontmoet, tot die tijd wandel ik lekker op de Dam
Morgenavond ga ik weer genieten. Ik denk bij een van de Erika's of bij Sylvia van g2k5 (alweer even geleden).