DePastoor
Stamgast
Dan heb ik haar met een andere dame verward, excuusGisteravond rond 8uur was haar kamer al donker en onbezet.
Begrijp net van Nicole dat ze er morgen weer is ze had een paar dagen vrij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan heb ik haar met een andere dame verward, excuusGisteravond rond 8uur was haar kamer al donker en onbezet.
Ah top dank je!Gisteravond rond 8uur was haar kamer al donker en onbezet.
Er staan er 3 naast elkaar ......van k3 tm k5weet iemand wie de donkere (afrikaanse? Surinaamse? ) dame is op P2G3k4 of k5? ze staat er al langer en vaak
wat vollere dame .. maar zijn er recensies van?Er staan er 3 naast elkaar ......van k3 tm k5
denk Rosie, en daar is een recensie van.wat vollere dame .. maar zijn er recensies van?
Maandag en dinsdag zijn rustige dagen, vooral dinsdag. Woensdag en donderdag hebben de beste bezetting van die 4 dagen. Donderdagavond is iets drukker. Woensdagavond is voor jou wellicht de beste avond om eens rond te neuzen op het Dammetje hier.Hi mensen, ik kom uit Utrecht en van plan binnenkort de Achterdam eens te bezoeken. Welke doordeweekse avond zouden jullie aanraden om te gaan (dus ma-do)? Uiteraard het liefst een avond met relatief veel aanbod en relatief weinig drukte
Hoor graag wat jullie aanraden!
Maandag en dinsdag zijn rustige dagen, vooral dinsdag. Woensdag en donderdag hebben de beste bezetting van die 4 dagen. Donderdagavond is iets drukker. Woensdagavond is voor jou wellicht de beste avond om eens rond te neuzen op het Dammetje hier.
Dit is de vraag voor het rubriekje ''de Vraag voor @Pietje1977 vandaag'' (grapje natuurlijk) Bezetting op zaterdag is meestal wel goed. Dames gaan uit van uitgaansvolkIs er iemand vandaag geweest? Hoe is de bezetting?
Ja er lopen gekken rond.Drukker in de straat inderdaad, maar veel kijkers en relatief minder kopers op de zaterdagavond. En meer gekken.
Over gekken gesproken... Ik liep net door de straat en zag dat Elena (11k2) haar raam in was geslagen. Enkele maanden terug was dat ook al het geval, bij Laura toen, op 19k2. Het weerhield Elena er niet van nog op haar kamer te staan en klantjes te werven aan de deur.
Andreea g2k2 is weer op vakantie, ze keert over een maandje terug. Was er gisteren nog even.
Dat is dat kleine mollige vrij jonge dametje toch?2pg1t8 iemand een link naar recensie (of werknaam) of kijk ik er overheen? (Tijdje terug eens geweest maar kan niks vinden…)
dat is een Roemeens dametje Prima snoetje en uiterlijk. Naam weet ik niet meer, ze is hier nauwelijks beschreven volgens mij het afgelopen jaar.2pg1t8 iemand een link naar recensie (of werknaam) of kijk ik er overheen? (Tijdje terug eens geweest maar kan niks vinden…)
Klein zeker, kan er weinig over vindenDat is dat kleine mollige vrij jonge dametje toch?
Ik wil er ook nog wel eens naar toe binnenkort...
Ja ik wilde mijn "achterdam CV" even bijwerken maar kom deze niet vinden…dat is een Roemeens dametje Prima snoetje en uiterlijk. Naam weet ik niet meer, ze is hier nauwelijks beschreven volgens mij het afgelopen jaar.
We gaan de dranghekken neerzetten12 en 13 juli ben ik op de Achterdam in Alkmaar
Dat zal wel meevallenWe gaan de dranghekken neerzetten
In Alkmaar is de zaterdag berucht om zijn charmante uitstraling. En zondag is van pastoor zeggen we maar.Dat zal wel meevallen
Ik ben er op woensdag en donderdagIn Alkmaar is de zaterdag berucht om zijn charmante uitstraling. En zondag is van pastoor zeggen we maar.
Ohja verdraaid zeg. Dacht dat het op een zaterdag viel. Nou ben gelukkig flexibel.Ik ben er op woensdag en donderdag