"(Klein risico dat ik ze niet opmerk als ze goed uitzien, maar toch)."
Inderdaad!
Vind het kloppen meer irritant van dames die wel zouden moeten weten dat ik toch niet kom. Bijvoorbeeld de oudere dame op g3k6. Die klopt al jaren naar mij (elke week), en weet echt wel wie ik ben. Nog nooit binnen geweest.
Als het knappe, leuke dames zijn waar ik toch al kom, dan is het wel prima. Als Sarah van T7 klopt, geen probleem. Sterker nog, als die een kop thee nodig heeft, dan ben ik bereid om die thuis te zetten en naar haar werkplek te brengen
Dat kloppen van andere klanten als je zelf binnen bezig bent, dat is inderdaad hinderlijk! Alsof de dame zelf de tijd niet in de gaten houdt, en haar deurtje sneller opendoet door het kloppen van een andere klant. Dat zijn inderdaad geen pooiers. Vriendjes zijn überhaupt niet welkom in de straat (ik zie ze wel eens hoor), de dame kan daar haar kamer aan verliezen. Ik ken een gozer die om die reden een straatverbod heeft, hij liep de hele dag te hangen op de Dam zijn dame in de gaten te houden. Na geklaag van andere dames mocht hij niet meer in de straat komen.
Heb dat ook weleens meegemaakt dat je lang staat te wachten, licht nog brandt, en de dame toch al naar huis blijkt te zijn. Zuur, en dan soms teleurgesteld weer naar huis... je had je er zo op verheugd.. Heb bij Andreea g2k2 ook wel vaker heel lang staan te wachten, en dan hoorde ik later van een andere dame bijvoorbeeld dat ze tot 01:00hr afspraken had staan. Daar van 21:00 tot 22:00 gestaan, ik denk ik wacht wel even, geen verdere bestemming met de avond...
Op 17k3 kun je ook gemakkelijk de vergissing maken dat de dame er nog is. Daar brandt dan nog licht (bij de keuken), het gordijntje is dicht. Echter, je ziet dan dat de spulletjes al weg zijn gehaald (telefoon en in geval van Alina haar koperen drinkbeker), rechts, direct achter de voordeur. Maar had dat in eerste instantie niet in de gaten dus ook een keer een half uur op de Dam rondgelopen met de verwachting dat ik Alina zou gaan bezoeken... die dus al naar huis was.
Heb zelf bijna nooit met een dame opgelopen naar haar kamer, om haar van kleding te zien wisselen (dit is wel leuk natuurlijk, een deel van de dames zou je op straat zo voorbij lopen, maar op de werkkamers zien ze er anders uit, in hun sexy en spannende lingerie), aangeland op haar kamer. Zit mede in het gegeven dat ik vaak later op de avond ga. Wel is het vaak zo dat als een dame eenmaal haar kamer verlaat - einde werkdag - ze niet snel nog weer haar kamer ingaat, om haar diensten te verlenen. Dat Erika dat wel deed vind ik erg netjes en vriendelijk van haar!
Erika klopt niet, althans niet zover ik weet. Misschien naar bekenden, maar niet naar onbekenden. Nooit gemerkt het afgelopen jaar. Haar bescheidenheid zal daar mede aan ten grondslag liggen.