Ik ook niet Maar voor anderen is zij wellicht de jackpotSmaken verschillen vind het helemaal niks
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ook niet Maar voor anderen is zij wellicht de jackpotSmaken verschillen vind het helemaal niks
Oké. Bedankt. Mijn keuze is meestal Latina vrouwen, maar misschien niet met deze dvp. Zonder Giselle/Maria en andere Maria (vroeger in 23K1), denk dat dat Anna Zanpad verlaat.Volgens mij de oudere (50+), volle, blonde dame, een Latina, met een bril. Kennelijke naam Anna. Die zit er al jaren, en ook het grootste gedeelte van het jaar.
Vanavond iig niet gezien..of ze kan misschien op g3 k3 zitten..die was donker vanavondDeze dame is vandaag weer aanwezig, weet niet op welke kamer, maar via de app vernomen dat ze werkt vandaag.
27k2 is toch Sofia? Die met die grote tattoo op haar been.Dan zijn er dus nu zeker 3 Sara's op de Dam.
Sara op 27k2, blonde krullen en vol, eind 30 (nu op vakantie)
Sara op T7, 33 jaar, donker haar, zachte dame, stijl haar, vriendin van Carla (net terug van vakantie)
Sara op g1k3, blond stijl haar, leeftijd denk niet hoger dan midden 20, (hiervoor op 12k2)
Opdat wij het overzicht nog houden. Het is al net als met de Andreea's een aantal jaar geleden
Die dinsdag bleek dus de enige dag dat ze gewerkt heeft.Vanavond iig niet gezien..of ze kan misschien op g3 k3 zitten..die was donker vanavond