Alkmaar072
Wandelaar
Dankje. Ik ben relatief jong en ga voor een pleziertje, een dame die de tijd neemt is fijn. Bij voorkeur blond of bruin maar maakt niet veel uit. Liefst slank en fit?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan zou ik 100% zeker voor Erica op 19k2 gaanDankje. Ik ben relatief jong en ga voor een pleziertje, een dame die de tijd neemt is fijn. Bij voorkeur blond of bruin maar maakt niet veel uit. Liefst slank en fit?
En, wie is het geworden?Ok heb een aantal dames helder.. Erica, kiki, carla, patricia.. nu opzoek naar de dames snap die plattegrond maar half hahHh
Ja dat is wel aan de late kant als je echt een specifieke dame zoekt.Het was vrij druk dat ik er was en de dames die beschikbaar waren voldeden niet aan mijn wensen.. helaas.. denk dat ik eerder op de dag heen moet ipv 23 uur
Klopt, is inderdaad die blonde.Dat is die blonde dame.
Nee nog niet wil wel aldoor maar heb me kruit aldoor al verschoten bij andere dames..
Van mijn vaste dame op de dam ook gehoord ..hoop dronken gasten op het latere tijdstip waar de meeste dames niet op zitten te wachtenIk heb ook wel van diverse dames gehoord dat het in die laatste uurtjes tegenvalt. En naarmate het aantal uitgaanders en vooral zatlappen toeneemt haken ook meer dames af. Hoe erg of dat echt is of dat het een smoesje is weet ik niet, kom er eigenlijk nooit zo laat en in het weekend toch al helemaal niet… andere verplichtingen, geen principe hoor
Dat denk ik wel, en dan kun je waarschijnlijk nog beter voor de donderdag avond gaan, dan voor de woensdag avond.Is deze tijd? Of morgen (begin avond) een goed moment om naar de Dam te gaan? Voor de dames die ik zoek zoals ik eerder schreef?
Patricia gezien? Rond 17:00 was ze er helaas niet. Nicole maar bezocht als plan Bstraks even kijken op het Dammetje, en bij welke dame ik deze avond ga genieten
Ik was bij Maria op 12k1 gisterenavond. Even lekker genoten van haar prachtige naturel en slanke lichaampje.Zal wel lekker warm zijn op de meeste kamers!