Dan heb je toch alkmaar bijna opgegeven zie ik daar toch 2 nieuwe pareltjes staan, 1 dame 25~jaar redelijk figuur, zwart haar, lief gezicht wel veel op tel > 13k4 , 2de dame super strakke body, skinny, mooi gezicht 23~ jaar 23k2 damnnnn!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is ze. Maar wat ik nu begrijp ze is er niet meer dan !?sili's bij mijn weten en lang
Nee dit was geen rose vandaag een nieuwe dameSkinny dame op 23k2 is de bulgaarse Rose.
4 jaar geleden voor het eerst een jaartje gestaan en na een break weer terug voor alweer 2 jaar denk ik.
Zeer zachtaardig, slim, inderdaad very skinny en een kleine A-cup.
Ik was alleen bang dat ik haar zou breken.....
Jezus zeg ik post wel niks meer hier over nieuwe dames wat een betweters allemaal . Ik kom al 10 jaar op de dam ik weet heus wel wie er wel en wie niet stonden, je zegt zelf dat die dame die er normaal staat, al een paar weken niet staat? Hoezo een heel verhaal neer zetten over cristina? Post wel niks meer over nieuwe dames op dit forum met al die zogenaamde experts hiero.13k4 is de kamer van Cristina, de blonde. Deze dame is Roemeense (hoewel ze vaker zegt uit een ander land te komen), en rond de 36 jaar oud. Blond, slank, en wat langer. Volgens mij heeft ze deze kamer al sinds de zomer van 2020. In 2019 was het de kamer van Sofia, daartussen werd er veel gewisseld. Cristina was er in mei, juni en juli. De laatste weken heb ik haar niet meer gezien, en het lijkt erop dat ze op vakantie is.
Deze dame is een vriendin van Carmen, die op 15 staat. Trio's mogelijk. Cristina kan wel gevingerd worden, maar pzc is niet mogelijk.
Ze heeft siliconen laten zetten in het najaar van 2019.