Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor waarschijnlijk de helft van de dames is Alkmaar -helaas- momenteel geen vetpot inderdaad...

kamerhuur is bij mijn weten nog 130 voor de hele dag.
de verhoging naar 50 euro is een nekslag.
Een verhoging die sommige dames -met hun vaste klanten die altijd al langer bleven- niet altijd hanteren gelukkig....
 
het is wel beetje afgelopen zo op de dam. Jammer maar het is overal ruk lijkt wel. Alleen in den haag lees je nog veel denk dat daar nog druk is of is het ook niks meer daar. Ik vraag me dan af waar het mee te maken heeft in alkmaar.met covid of mischien de prijsverhoging?
 
Het is overal in de wandelbuurten kommer en kwel, dit is geen typisch Alkmaars verschijnsel. Ik ken de Nederlandse raambuurten van 20 jaar geleden nog, het aanbod is nu nog maar een fractie vergeleken met die tijd. En ik heb het idee dat het steeds maar erger wordt. Ik denk wel eens: hoe zou het over 5 jaar zijn? Het is een neergaande tendens dat niet meer te stoppen is.
Ik kwam vroeger graag in Alkmaar en heb er leuke herinneringen aan. Nu loont het de moeite niet meer om die kant op te gaan. En ik ben dus niet de enige die dat vind.
 
@hansgelderland mischie wille we ook wat meer voor onze geld. ik noem geen namen maar 150 euro voor een uur bij mijn favortite is bijv bijna alles er op en eraan. Echter via kinky is dit inclusief in mond klaarkomen. Dus mijn berenenatie is voor 150 euro via kinky meer mogelijkheden
 
Op vrijdag, zaterdag en zondag moeten ze het verdienen en dan vooral in de laatste 3 uur. Op maandag en dinsdag is het een drama, en ook is er een groot verschil of het salaris al is ontvangen of nog niet. De week daarvoor is het slecht, en daarna wat beter.

Maar er zijn er nog steeds die heel goed verdienen. Als ik zie bijv. hoeveel Andreea dicht is... dat zit wel goed, en vergeet niet dat het leven in Roemenie een stuk goedkoper is. Velen hebben een volledig afbetaald huis (en vaak ook nog vrijstaand met een mooi stuk grond), terwijl de meesten NL'ers met 30 of 40 het vooruitzicht hebben dat ze nog decennia aan een bank vastzitten om hun rijtjeswoning te kunnen bewonen.

De raambuurten zijn niet meer wat het geweest is, en denk dat dat er niet beter op gaat worden, met de volgende lock down al in het vooruitzicht.
 
Ja dat hoor ik ook van een dame ,, de ene dag verdiend ze goed. De andere dag net genoeg om nog wat over te houden..
andere plekken is het volgens mij ook gewoon het zelfde..
wat in Alkmaar ook wel een rol speelt is dat nieuwe dames vaak van kamer moeten wisselen voor de vaste dames ,,als je aldoor moet wisselen lijkt mij ook vervelend..
laten we hopen dat het weer iets beter wordt overal..
 
Hoop doet leven, zal ik maar zeggen. Maar ik geloof er niet meer in dat het ooit beter wordt. Het internet en de illegaliteit heeft deze branche voor een groot deel overgenomen, een onomkeerbaar proces.
 
Volgens 1 van mijn vaste dames valt het wel mee met de klandizie voor haar,gewoon normaal zegt ze..waarschijnlijk omdat ze veel vaste klanten heeft en toch 1 van de beter uit ziende dames op de dam..
 
Als ik een vraag mag stellen aan ieder hier.
Wat is de reden waarom je niet meer, of zo vaak, naar Achterdam gaat ?

(Zo kort mogelijk a.u.b.)

Voor mij: Prijs verhoging....50€ beter naar Den Haag of Amsterdam...ivm veel meer keuze en afstand.
 
Kom er nog net zo vaak alleen probeer ik bijna geen nieuwe dames meer uit ,, veel te bang dat het niks is en die 50€ verkloot..
50€ voor 20 min vindt ik normaal,.
 
Als ik een vraag mag stellen aan ieder hier.
Wat is de reden waarom je niet meer, of zo vaak, naar Achterdam gaat ?

(Zo kort mogelijk a.u.b.)

Voor mij: Prijs verhoging....50€ beter naar Den Haag of Amsterdam...ivm veel meer keuze en afstand.
Spanning is er een beetje af. Den haag of amsterdam is een belevenis en meer keus. Alkmaar is een klein straatje. Ik woon op fietsafstand van de achterdam, als ik weinig te besteden heb dan ga ik toch naar alkmaar, ivm reiskosten. Een middagje den haag of amsterdam kost me 80-100 euro, eventjes naar alkmaar vanaf 50.
 
Prijsverhoging speelt mee, sommige dames gingen van 70-80 naar 100. Die bezoek ik nu minder.
Diegene die op 70-80 bleef bezoek ik vaker mooie prijs incl pzc.

thuisontvangst voor 150 voor een uur is ook verleidelijker, vaak ook met pzc en de locatie is prettiger (ruimer bed).
uitzondering naar 200 voor een uur wil ik wel maken als de dame bijzonder is.
 
Ik boek niet meer onder het uur eigenlijk, en dan krijg ik doorgaans nog steeds 150 per uur. Alleen als je bij jongere dames gaat die willen wel 200 pu.

Voor mij is Alkmaar toch het meest prettig, omdat ik geen zin heb om steeds te reizen. De raambuurt in Alkmaar is bij mij om de hoek..
 
@Bangtheho ik kwam er voorheen elke week. Maar voor mij maakt prijs niks uit. Je wilt gewoon ook weer is wat anders. Weinig nieuwe dames en de dames die ik bezoek steeds vaak hetzelfde automatische piloot dus. De vaste dames die ik wekelijks bezocht doe ik nu 1 keer in de maand of 2 keer in de maand
 
ja, die staat (of ligt;-) ) op g2k3. Beetje dikke meid wel. Wel een aardige tante hoor, maar pijpen houdt ze maar kort vol. Met 3 a 4 minuten is dat bekeken. Bovenop zitten wilde ze ook niet, ze zei kom maar doggy of missio. Voor mij geen herhalingsgevaar. 29 is ze, althans dat zegt ze.

Deze dame moet niet worden verward met de 25 jarige blonde Sandra die in 2018 en 2019 op 12k1 stond.
 
En dan ben ik weer eens de uitzondering op de regel, ben altijd Alkmaar blijven bezoeken (Heeft ook te maken met waar ik woon want ik woon ten noorden van Alkmaar). Zowel na de gedeeltelijke sluiting als de prijsverhoging.

Bij een paar selecte vaste dames betaalde ik voor de verhoging al geen 150 per uur, nu wel.
Maar ik merk wel dat ik steeds minder nieuwe -jonge- dames uitprobeer.

Maar voor mij nog genoeg dames die mij kunne plezieren...
Gisteravond nog Nicole ontdekt op A23k4, stond eerder op A5k1.

Maar ik zie hier weer een hoop bekende namen terugkomen en het leeft hier gelukkig.
Heeft het voor mij ook weer nut om te recenseren (gezien het feit dat mijn Hookers archief van 50+ dames is verwijderd)

oa. aan @Bangtheho: nu Dragonfly666 -> ex Firefly666
 
? Firefly666. Damn....kerel hey. Ik ken je nog.
Haa !! Voortaan Dragonfly666. Altijd interessant en informatieve recensies ??

Het is dat ik ruim 140Km van Alkmaar woon.
Prijs en keuze (line-up ?) maakt andere RLD voor mij interessanter. 95% loop ik in Duitsland.
 

Fijne Internationale Dag v/d Sekswerker!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.402
Berichten
747.307
Leden
34.391
Nieuwste lid
Joperasd
Terug
Bovenaan Onderaan