Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwie dan?Volgens 1 van mijn vaste dames valt het wel mee met de klandizie voor haar,gewoon normaal zegt ze..waarschijnlijk omdat ze veel vaste klanten heeft en toch 1 van de beter uit ziende dames op de dam..
Sandra g2k3wie dan?
Spanning is er een beetje af. Den haag of amsterdam is een belevenis en meer keus. Alkmaar is een klein straatje. Ik woon op fietsafstand van de achterdam, als ik weinig te besteden heb dan ga ik toch naar alkmaar, ivm reiskosten. Een middagje den haag of amsterdam kost me 80-100 euro, eventjes naar alkmaar vanaf 50.Als ik een vraag mag stellen aan ieder hier.
Wat is de reden waarom je niet meer, of zo vaak, naar Achterdam gaat ?
(Zo kort mogelijk a.u.b.)
Voor mij: Prijs verhoging....50€ beter naar Den Haag of Amsterdam...ivm veel meer keuze en afstand.
alleen probeer ik bijna geen nieuwe dames meer uit ,, veel te bang dat het niks is en die 50€ verkloot.
Exact...combinaties van deze 2 redenen !Spanning is er een beetje af. Den haag of amsterdam is een belevenis en meer keus.