DePastoor
Stamgast
Ik heb denk 2 a 3 vaste dames die ik bezoek. Voor de rest niet veel te beleven inderdaad, Alex werkt volgens mij alleen overdag net als veel dames, na 11e is er weinig, dus moet denk van avondsex naar ochtendsex overstappen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa klopt, 2pg3k1 is de kamer. Daar stond een nieuwe dame, heeft iemand ervaring met haar?Kees bedoelt denk de kamer waar Carla/venice stond als ik de naam goed heb, daar staat of stond een nieuwe dame,
Ik was er gister ook. Deze dame trok ook mijn aandacht! Ze zag er lief uit. Fijn ook weer een lekkere donkere dame met grote tieten!Gisteren avond na 20.00u ook een rondje gemaakt op de dam. Kom er eigenlijk nooit in de avond. Weinig kamers bezet. In gang 3 een gekleurde dame met krullend haar die klanten probeerde te lokken door constant met haar billen te pronken en veel te lachen. Heeft iemand ervaring met haar? Uiteindelijk Maria met een bezoekje vereert. Wat een lieve beschaafde dame. Zal nog review schrijven
Zit ze in de 4e kamer? Zoja dan is dat Isa.......daar kun je heerlijke sex mee hebben. Ze komt uit Eindhoven.Ik was er gister ook. Deze dame trok ook mijn aandacht! Ze zag er lief uit. Fijn ook weer een lekkere donkere dame met grote tieten!
Mijn laatste donkere dame op de achterdam was geen succes, dus was benieuwd of iemand deze dame kent.
Bedankt voor je reactie. Binnenkort maar eens een bezoekje brengenZit ze in de 4e kamer? Zoja dan is dat Isa.......daar kun je heerlijke sex mee hebben. Ze komt uit Eindhoven.
Nieuw? Zara werkt bijvoorbeeld al jaren op de dam, alleen nu op een andere plek.Iemand ervaring met de nieuwe dames op 2pg1p5, 2pg3k1 en de blonde dames op 29k1 en k2
Had je toevallig ervaring met de 2pg1p5 of 2pg3k1?Op 2pg1p5 staat sinds een week een nieuwe leuke roemeense dame van 29jr.
Op 2pg3k1 zat vorige week ook een nieuwe dame, vriendin van Rachel begreep ik.
En op 29k2, knappe curvy blonde dame, en dat is Rachel.
Op 27k1 en 2 zaten afgelopen week ook 2 nieuwe dames, ook vriendinnen van Rachel.
Kortom gewoon nieuwe dames.
Oud gediende Zara zit 2pg3k5.
Nee, wel met Rachel.Had je toevallig ervaring met de 2pg1p5 of 2pg3k1?
Moest even zoeken, t5, dat zijn die 4 kamers naast het pleintje? Zitten. 2 Roemenen en een Bulgaarse van de week of er moet alweer gewisseld zijnIemand ervaring met de nieuwe Griekse dame op 2pg1t5?
Ik was al bij Zara geweest en was dus al leeg
maandag schreef je dat Zara niet je type is (de volle Zara die nu in gang 3 k5 zit).Iemand ervaring met de nieuwe Griekse dame op 2pg1t5?
Ik was al bij Zara geweest en was dus al leeg