- 5
- 19/07/21
- 2
Wie is de knappe dame op 23k1 die alleen bdsm aanbied? Iemand een naam of een ervaring?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs het bekend of zij aanwezig is op dit moment/vanavond? Wellicht rij ik nog even naar Alkmaar om een en ander uit te vindenWie is de knappe dame op 23k1 die alleen bdsm aanbied? Iemand een naam of een ervaring?
Ik heb haar 1 keer bezocht en heb een leuke sessie gehad. Ze was niet erg positief over haar voorganger Luci Lux. Ik heb een paar dagen vooral een heel tijdje staan praten met haar.Wie is de knappe dame op 23k1 die alleen bdsm aanbied? Iemand een naam of een ervaring?
en waarom was ze niet positief over luci lux. daar wil ik nog steeds heen gaan.voor normale geile sex heb niks met sm en dat soort dingenIk heb haar 1 keer bezocht en heb een leuke sessie gehad. Ze was niet erg positief over haar voorganger Luci Lux. Ik heb een paar dagen vooral een heel tijdje staan praten met haar.
Klopt eens aan, en loop eens naar binnen. Dit kan ook zonder direct naar de sm zolder te gaan. Ik meen me ook te herinneren dat ze ergens al een keer genoemd is bij de categorie WHEM. Maar ik kon het zo snel niet vinden.
Ik denk dat jij Layla (den haag) bedoelt die stond voorheen op deze kamer. Die er nu staat is echt "nieuw" volgens mijIk heb haar 1 keer bezocht en heb een leuke sessie gehad. Ze was niet erg positief over haar voorganger Luci Lux. Ik heb een paar dagen vooral een heel tijdje staan praten met haar.
Klopt eens aan, en loop eens naar binnen. Dit kan ook zonder direct naar de sm zolder te gaan. Ik meen me ook te herinneren dat ze ergens al een keer genoemd is bij de categorie WHEM. Maar ik kon het zo snel niet vinden.
Iemand?Iemand info over het nieuwe dane die vandaag op 18k1 zat?
Kees bedoelt denk de kamer waar Carla/venice stond als ik de naam goed heb, daar staat of stond een nieuwe dame,18k1 = g2k1, 2e gang eerste kamer, aan de straat. Daar zit al jaren Martina/Yvette
Klopt helemaal Pastoor. Het was Layla inderdaad. Daar heb ik eerst een heel gesprek aan de deur mee gehad, en een paar dagen later lag ik hulpeloos op haar bed. Zij was echter niet zo positief over Luci Lux. Ze vond haar geen echte meesteres en dacht dat ze snel klaar zou zijn in het Haagse.Ik denk dat jij Layla (den haag) bedoelt die stond voorheen op deze kamer. Die er nu staat is echt "nieuw" volgens mij
Klinkt als jaloezie naar luci lux toeKlopt helemaal Pastoor. Het was Layla inderdaad. Daar heb ik eerst een heel gesprek aan de deur mee gehad, en een paar dagen later lag ik hulpeloos op haar bed. Zij was echter niet zo positief over Luci Lux. Ze vond haar geen echte meesteres en dacht dat ze snel klaar zou zijn in het Haagse.
Ik vind Luci een geweldige meid. Leuke babbel, fantastisch uiterlijk, en heb een aantal goede afspraken met haar gehad. 2 op de zolder, en 1 normale vrijpartij. Ik heb er erg van genoten.
Zoals heeeeel veel Dvp's.Klinkt als jaloezie naar luci lux toe
inderdaad kerel ben alleen zelf al sinds november niet meer op de dam geweest. is het nog wat daar ?Zoals heeeeel veel Dvp's.
Jaloers, onbetrouwbaar en veel leugens........maar hé, het gaat ons maar om één ding we hoeven er niet mee te trouwen
Het is zeer matig......Ik ben dit jaar nog maar één keer geweest en daar zal niet snel verandering in komen. Ben overgestapt naar prive ontvangst, relaxter, meer mogelijkheden, aandacht en dat voor een normale prijs van 150 p.u.inderdaad kerel ben alleen zelf al sinds november niet meer op de dam geweest. is het nog wat daar ?
ja helemaal geen nieuwe aanwas he ? en patricia nu ook weg. alle leuke dames met goede service gaan er allemaal als een haas van door.Het is zeer matig......Ik ben dit jaar nog maar één keer geweest en daar zal niet snel verandering in komen. Ben overgestapt naar prive ontvangst, relaxter, meer mogelijkheden, aandacht en dat voor een normale prijs van 150 p.u.
Jep. Soms zit er wat maar is het ook weer zo verdwenen. Of ze vertrekken al zeer vroegja helemaal geen nieuwe aanwas he ? en patricia nu ook weg. alle leuke dames met goede service gaan er allemaal als een haas van door.
Sinds de sluiting van de helft van de ramen is het flink achteruit gegaan in alles. Vroeger had ik last van keuze stress. Als je dan op de dam liep dan kon je wel uit 8 tot 10 dames kiezen. Nu loop je er een half uur rondjes en ben je er nog niet uit. Vandaar dat ik al maanden niet meer kom.Is alex er nog eigenlijk ik ben daar 1 keer geweest. Ze is wel leuk om te zien alleen niet echt bijzonder de sex.Jep. Soms zit er wat maar is het ook weer zo verdwenen. Of ze vertrekken al zeer vroeg
Griekse Nicole doet die wat extras ?Alex zag ik nog van het weekend, in de avond
En de Griekse Nicole zag ik ook zitten, op de kamer van Anny.
ja dat bedoelde ik inderdaad. saaie boel dan voor mij op de dam.Volgens mij niet, geen pzc dacht ik, en geen tz.
als je dat bedoelt althans
Begint een beetje treurig te worden idd en ik verwacht geen wederopstand.ja helemaal geen nieuwe aanwas he ? en patricia nu ook weg. alle leuke dames met goede service gaan er allemaal als een haas van door.