Ja klopt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn zij is toch wel nieuwe, redelijk jonge aanwas.De dame die eerder op de kamer van Monica zat is inmiddels naar 11k1 verhuisd (de vaste kamer van Maribel).
vraagje, is Irina alweer gezien. Leuke meid
Oh ik wist dit, Ze komt eind volgende week weer terug,Had Irina een appje gestuurd maar nog geen reactie had me kunnen besparen van de slechte date met Lisa.
Hier Leuke vrouw, babbelt er wel veel,op los, erg mager en zijn kleiner dan je verwacht diensten zijn iet slecht maar ook niet dat ik er maandelijks voor terug komop 3K2 staat soms een blonde meid met lang haar, tenger en ook niet erg groot.
Vandaag stond ze er ook, trouwens wel vaker.
Ze heeft best wel een leuke smile, maar ik weet het niet.
Iemand ervaring met haar
het is volgens mij 5 K2
beter van niet dan ga ik bankroetJe bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
www.funda.nl
Voor de liefhebbers, eindelijk weer een kans om vlakbij de dames te wonen.
En de woning is nog gasloos ook. Niet allemaal tegelijk aanmelden voor een bezichtiging!
Volgens mij al weer verhuurd mocht ik de borden buiten vernemenJe bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
www.funda.nl
Voor de liefhebbers, eindelijk weer een kans om vlakbij de dames te wonen.
En de woning is nog gasloos ook. Niet allemaal tegelijk aanmelden voor een bezichtiging!
Alex p4 was donderdag aanwezig, en ook de dame op p1.Ik liep donderdag avond wat te wandelen en zag 3 ramen verlicht op het pleintje. Ik had nog even gewacht maar geen enkel gordijn ging open. Het ging om de kamer van Alex p4 en p1 en p3. Weet iemand wie daar nu zit? Of is het een nieuwe tactiek om wandelaars valse hoop te geven en er dus niemand binnen zit.
Dat is het onderste pand, Achterdam 30, die is alweer verhuurd:Volgens mij al weer verhuurd mocht ik de borden buiten vernemen