Wel 1 van de beste pijpsters op de dam zlatina in mijn ogen hè!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen idee, maar @indomen beaamde dit ookal in verleden, misschien moet ik toch eens naar binnen gaanWel 1 van de beste pijpsters op de dam zlatina in mijn ogen hè!!
Dan verward ik het met een andere dag denk ik… of een andere persoonGiselle zit er vandaag weer, de blonde milf dus niet. Of die elders zit weet ik niet, heb niet alle kamers gecheckt. Hoop dat ze blijft.
@DePastoor , gisteren zat er een blonde milf, die er vorige week ook zat. Jaar of 50, vrij slank, vriendelijke lach. IK had gehoopt haar vandaag te treffen, maar niet dus, althans niet op die kamer.
Giselle was gisteren even een dagje vrij (ze was even met haar Gazelle weg).
dat je daar nog niet bent geweest Zlatina als trouwe achterdam bezoekerGeen idee, maar @indomen beaamde dit ookal in verleden, misschien moet ik toch eens naar binnen gaan
Dan verward ik het met een andere dag denk ik… of een andere persoon
Ja wilde ik ook net schrijvendat je daar nog niet bent geweest Zlatina als trouwe achterdam bezoeker
ahh dat moppie wat er zo jong uit ziet? zij is leukkkkDat is toch giselle zelf? Althams eergister stond ze er nog
Iemand had het over de anna op 17k2 nou is het toeval, laat ik het even zo noemen; de vaste Anna die er altijd staat is terug(de kleine met grote sili's) de andere Anna is verhuisd naar 12k1
Nee niet echt mijn typevrouwdat je daar nog niet bent geweest Zlatina als trouwe achterdam bezoeker
Ligt er aan, kleine behoeftes willen ze nog wel eens toestaan maar de exploitanten willen dat vaak niet, en karpeton is tegenwoordig betalen en tot 22 uur..Beetje een rare vraag. Maar is het okay om te vragen of je eerst naar het toilet mag? Volgens mij hebben ze naast hun kamers toiletten. Vorige keer moest ik nodig en toen ben ik eerst bij de mcdonald mijn behoefte gaan doen. Vroeg me af hoe jullie dit doen.
betalen volgens mij niet meer hoor 2 keer heb ik lopen pissen daar. deurtjes zijn gewoon open. en gleuf waar je muntgeld in moet doen is weg. zodat je beter je lul in de gleuf van de dames kan doen.Nee niet echt mijn typevrouw
Ligt er aan, kleine behoeftes willen ze nog wel eens toestaan maar de exploitanten willen dat vaak niet, en karpeton is tegenwoordig betalen en tot 22 uur..
Ja als die omhoogstaan, mc is gelukkig weekend tot 12 openah ok! aan het einde van de straat is een pisbak. voor kleine boodschappen gebruik ik die altijd.
Hoelang ben je niet geweest?betalen volgens mij niet meer hoor 2 keer heb ik lopen pissen daar. deurtjes zijn gewoon open. en gleuf waar je muntgeld in moet doen is weg. zodat je beter je lul in de gleuf van de dames kan doen.
precies, ik ook, een grote boodschap doe ik thuis wel.ah ok! aan het einde van de straat is een pisbak. voor kleine boodschappen gebruik ik die altijd.
november voor het laatst .Ja als die omhoogstaan, mc is gelukkig weekend tot 12 open
Hoelang ben je niet geweest?
Ze hebben de toiletten opgeknapt en "hufterproof" gemaakt maar alsnog liggen de daklozen er te pitten betalen dmv pinnovember voor het laatst .
Die laat ik wel thuis bezorgenprecies, ik ook, een grote boodschap doe ik thuis wel.
Ze pitten in alle garages die enigszins "behaaglijk" zijn (voor wat dat waard is).Ze hebben de toiletten opgeknapt en "hufterproof" gemaakt maar alsnog liggen de daklozen er te pitten betalen dmv pin
Ik kwam toen dit eens tegenZe pitten in alle garages die enigszins "behaaglijk" zijn (voor wat dat waard is).
Kom weleens in De Singelgarage in de ochtend, en dan liggen er daar een aantal te ronken in een slaapzak of zonder, in hun eigen pis en met een mega alcoholwalm.
Dat is toch giselle zelf? Althams eergister stond ze er nog
Iemand had het over de anna op 17k2 nou is het toeval, laat ik het even zo noemen; de vaste Anna die er altijd staat is terug(de kleine met grote sili's) de andere Anna is verhuisd naar 12k1
Giselle is grijs…… het was toch een andere en blonde dame vorige week. Gisteren , vrijdag omstreeks 12.00u zat Giselle er weer.Dat is toch giselle zelf? Althams eergister stond ze er nog
goed initiatief wel. hopen dat het wat oplevert. Vind die zwervers en/of bedelaars die dronken of high zijn altijd vervelend, en sommige mensen zijn er ook bang van.Ik kwam toen dit eens tegen
Pleinstewards zorgen voor extra toezicht Paardenmarkt, Bolwerk en ondergrondse parkeergarages
ALKMAAR - Pleinstewards zorgen sinds dinsdag 21 november op diverse plekken in het centrum van Alkmaar voor extra toezicht. De stewards zijn te vinden op het Bolwerk, de Paardenmarkt en bij een aantal ondergrondse parkeergarages.www.rodi.nl
Klopt, die blonde dame die donderdag en vorige week op de kamer van Giselle zat, die zat gisteren op g1k4.Giselle is grijs…… het was toch een andere en blonde dame vorige week. Gisteren , vrijdag omstreeks 12.00u zat Giselle er weer.
dank voor de informatieze was er tot kortgeleden, maar ze is even op vakantie. geen idee wanneer ze terugkomt.