Oké snap wel wie dat is.
Zal goed zijn voor de straat
Zal goed zijn voor de straat
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOm wie gaat dit?Begreep kortgeleden van een dame dat ze in 2024 weer wil gaan werken op de Dam, maar geen woning kan vinden. Haar oude woning had ze opgedoekt.
Ik zei het toen al, er is altijd een kans dat ze weer terugkeert. Dat zij is gestopt houdt verband met een hele duidelijke prive reden (aldus haar beste vriendin op de Dam die haar al jaren kende), sommige insiders weten dit, maar niet voor hier bestemd.
Waarom word dit gedeeld dan hier, als het niet informatief gedeeld mag worden hier?Begreep kortgeleden van een dame dat ze in 2024 weer wil gaan werken op de Dam, maar geen woning kan vinden. Haar oude woning had ze opgedoekt.
Ik zei het toen al, er is altijd een kans dat ze weer terugkeert. Dat zij is gestopt houdt verband met een hele duidelijke prive reden (aldus haar beste vriendin op de Dam die haar al jaren kende), sommige insiders weten dit, maar niet voor hier bestemd.
Het is nu al de 4e keer geloof ik in een maand of 6 tijd dat dit naar voren wordt gebracht, dat Elena hier weg zou zijn gegaan, omdat ze is weggepest.Waarom word dit gedeeld dan hier, als het niet informatief gedeeld mag worden hier?
Oh zo, mijn excuus. Begreep je zin niet zo goed in het verhaal ik ken haar niet dus oordeel ook niet, maar weet wel met die ramen namelijk willekeur was, waren in die maand 4 andere ramen gesneuveld bij andere damesHet is nu al de 4e keer geloof ik in een maand of 6 tijd dat dit naar voren wordt gebracht, dat Elena hier weg zou zijn gegaan, omdat ze is weggepest.
Dat klopt gewoon niet, de reden is een prive reden (mij en enkele anderen bekend). Bovendien heeft ze recent bij een dame waar ik kom gevraagd of er met enige tijd een woning beschikbaar is voor haar in Alkmaar. Als ze wegepest had geweest, waarom dan nog terugkomen.
Zie niet zo goed waarom dit steeds moet worden aangebracht dat ze zou zijn weggepest. Had er dan iemand kritiek op haar, dan werd dit steeds neergesabeld (er mocht niets negatiefs worden gezegd over haar).
Ik wens haar hoe dan ook veel succes met het vinden van een woning. Ze liggen niet voor het oprapen, zeker voor dvp's niet, en zoveel goede contacten met andere dames had zij niet in de straat.
treurig zeg, en duur geintje, hoewel het vermoedelijk voor rekening van de verzekeraar is gekomen.
Premie is iets hogerHet glas in de raambuurten kan niet verzekerd worden vanwege te veel schades of de verzekeraars weigeren dit te verzekeren, dat weet ik effe niet. Het is een duur geintje (paar honderd euro) voor de dames, want zij moeten betalen tenzij de dader gepakt is.
Ze krijgen toch wel genoeg betaald, €130 kamerhuur, en krijgen zeker wel 15 klanten per dag binnen.Het glas in de raambuurten kan niet verzekerd worden vanwege te veel schades of de verzekeraars weigeren dit te verzekeren, dat weet ik effe niet. Het is een duur geintje (paar honderd euro) voor de dames, want zij moeten betalen tenzij de dader gepakt is.
Helemaal eens! Het is veel klagen en zielig doen maar echte service verlenen ho maar.In mijn ogen doen ze express zo zielig, ze hadden paar jaar geleden na corona van €35 naar €50 aangepast de tarieven, maar service was niet veranderd.. Bij de meeste dames lijkt het alsof je een dode lijk aan het neuken bent, daar moeten ze mee ophouden en goeie service verlenen..
Hou er ook rekening mee dat de meeste mannen wel meer dan €50 per keer betalen, ze verdienen vast wel minimaal €5000 per maand, veel geven ze ook niet aan als inkomsten bij de belasting.
Dames zoals Patricia, Gia van vroeger hadden dagelijks minimaal 20 klanten, dit alleen omdat ze goeie service verleenden, dus ergens in mijn ogen is dit echt hun eigen schuld.
Er zijn ook dames die je naar binnen proberen te krijgen door te lachen praten etc, en wanneer je binnen bent compleet veranderen…Klopt er zijn gewoon dames die heel anders zijn achter het gordijn.
Meestal betaal ik ook iets meer dan krijg je vaak ook andere opties en zijn de dames ook vaak relaxter enzo!
Het blijft verschillend gewoon!
En in Den Haag of Amsterdam doen ze dat niet? Alleen in Alkmaar?Ja maar precies om die reden moeten ze dus niet gaan huilen er om, heb vaak in Alkmaar gehad dat ik aan de deur heb afgesproken €50 voor 15 min, en dan als je borsten aanraakt of kont word er gezegd 'no' no no, dat hebben we niet sfgesproken, of andere positie is extra, zodra je niet alles van te voren bespreekt willen ze je naaien.
Nee, je hebt ze overal, Amsterdam zie ik heel weinig Nederlandse wandelaars, iedereen weet dat dat een Toeristen oplichterij is in de stad, alleen de Ruysdealkade valt het mee, maar daar klagen de dames niet?En in Den Haag of Amsterdam doen ze dat niet? Alleen in Alkmaar?
Ik heb het ook niet over alle dames, alleen zijn er wel dames tussen die echt geldwolven zijn.mijn bevindingen zijn totaal anders, er zijn genoeg dames die niet op de klok kijken en een zeer leuke interactie geven. In het verleden was dat eerder minder dan nu. Hou het dan wel op de Roemeense dames, die willen graag dat je terugkomt. In Den Haag is het ook geen hosanna, daar klagen ze nog meer en de service is zonder meer minder. 50 euro is voor deze tijd niet meer als normaal, kamerhuur en hun eigen slaapplaats kost ook behoorlijk. Daarnaast willen ze ook weleens terug naar hun thuisland.
Koester deze dames of blijf gewoon weg als je dit niet wil betalen.
Vroeger was alles beter, grapjassen
Genoeg dames met goede service, die niet of nauwelijks op de klok kijken.
Over het algemeen ben je bij de Roemeense dames wat beter af is mijn ervaring.
Ik was een aantal maanden geleden 2 uur binnen bij een dame voor 100 euro (verspreid over 2 sessies). Dit is geen geintje.
Denk dat het ook wel sterk van de wandelaar af hangt (in ieder geval bij een deel van de dames) hoe de dame reageert en met de wandelaar omgaat, en wat er mogelijk is. Dit noemt men ook wel interactie.
ga je daar toch gewoon niet naar binnen, is niet zo moeilijk.Ik heb het ook niet over alle dames, alleen zijn er wel dames tussen die echt geldwolven zijn.
Als ik op de dam loop kan ik je zo 5 dames aanwijzen die er alleen zijn om je te naaien en slechte service bieden.