Klopt, soms zijn er dingen die aangeboden worden of spontaan gebeuren die ik niet had verwacht of waar ik nooit eerder over gehoord heb of gelezen. Dat is dus de reden dat ik het hierboven geschreven heb.Dat zeg ik niet, dat het niet waar kan zijn. Ik krijg ook weleens iets bij bepaalde dames waar ik nog van moet zien of anderen dat ook krijgen.
Maar ik hoor er wel van op. In die zin dat Irina inmiddels bijna 10 jaar op de Dam werkt. Hier en op Hookers destijds is dat er nooit uitgekomen dat zij aan tongzoenen doet. Zulke dingen komen er na verloop van tijd dan eigenlijk bijna altijd wel uit dan, zeker omdat er veel wandelaars zijn die er op lopen. Krijg er ook veel vragen over via p.m. wie dit doen (zijn er maar weinig op de Dam). Voor Nicole geldt hetzelfde, alleen werkt die ongeveer 5-6 jaar op de Dam nu.
Wellicht biedt zij dit sinds kort aan, dat weet je natuurlijk nooit of een dame opeens de service ophoogt.
Een maand of 2 geleden had ik het met Irina nog over tongzoenen, en toen zei ze 'dat ze hoopte dat ik dat niet zou doen hier op de Dam'. Dus ook in dat licht bekeken kijk ik ervan op dit te horen nu Ik zal eens vragen binnenkort aan haar, maar ze gaat snel op vakantie, dus voor ik er weer ben kan wel even duren.
Soms denk ik ook dat wandelaars niet alles blootgeven om het exclusief te houden.
Irina is er de hele maand september nog, en aangezien je er regelmatig loopt gaat dat vast lukken.