ja klopt, en Liona doet ook bare inmiddels, net als Luci. Dacht dat ze dat nooit deed. Niet mijn ding, maar had mij erover verbaasd. Vroeger was ze daarop tegen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenze is ook oma (zoals wel meer van die leeftijd), maar dan wel een hele geile omamomenteel niemand meer op de dam.ow ja wel giselle maar dat lijkt net een oma .
Op zondagochtend mag je dit altijd opbiechten wie de verborgen pareltjes zijnben een aantal keren bij ze geweest (bij allebei), maar heb andere vriendinnen op de Dam waar ik liever kom.
Volgevreten bedoelde ik niet letterlijk.......hahahaha hoewel dat op sommigen wel van toepassing is .Oh bij Erika ben ik al een aantal maal geweest hoor, en vind ik persoonlijk geen verkeerde dame.
Opzich heeft Den Haag niet eens zozeer mijn voorkeur hoor, is gewoon voor de afwisseling, en dan valt dat verschil in interactie bijvoorbeeld wel op.
Maar zo lui/volgevreten zijn de meeste in Alkmaar toch ook weer niet?
Op sommige na dan.. zo zag ik Sandra g2k3 gister... nou die wordt er niet kleiner op zeg maar..
De spontaanste van de damJa inderdaad. De Erika van 17k4 is zeker leuker, en sinds gister weer aanwezig ook.
Dat zeker! Dat is nou echt 1 van de weinige dames waar geen spoortje arrogantie te vinden is.De spontaanste van de dam
Ja hoor dat doet ze wel bij mij rekende ze 20 extra maar weet niet of ze nu meer rekentVolgens mij heeft Erika van 17k4 niet zoveel extra's. Er werd door iemand laatst gesteld dat ze PZC doet. Maar dat is er verder bij niemand anders uitgekomen. Waarschijnlijk klopt dat dus niet.
Ahhhh, je gelooft mij dus niet? Loop vanmiddag even bij ze langs en vraag even naar hun trio van gisteravond. Ik lees daarna graag wat er niet juist was. Afgesproken?je bent de eerste zover ik weet die meldt dat beide dames aan tongzoenen doen.
Verder betaal je bij Irina 100 euro voor een half uur (en dat is dan ook echt een half uur), en bij Nicole ook. Normaal kost dat dus 200 euro of meer.