Recensie Alina, Antwerpen, Verversrui 12/4 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

blackice

Wandelaar
27
20/09/24
45
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Gisteren op het onverwachte gestopt in het SKW. Tussen 2 afspraken in dan maar eens gaan stappen.
Na wat rondjes gedaan te hebben en eigenlijk niet van plan iets te doen (enkel wandellen) toch gevallen voor Alina.
Elke keer ik haar venster passeerde glimlach, wat flirten, een tong uitsteken en sensueel bewegen.
Alina staat naast donkerharige Alexa(die veel bezig was). Nu Alina is niet echt mijn type, maar ja, ze heeft in elk geval een mooi lichaam. Haar haar in een staartje omhoog onderaan bruin en het staartje blond (en ze heeft geen extensions). Opvallend de donkere piercing rechts boven haar lip.
Aan de deur direct den uitleg over de menu, gewoon gevraagd of ze extra deed en dat was Yes. Dus naar binnen. Op haar kamer direct een half uurke gepakt met pzc erbij. Alle 2 ons wasje gedaan. Dus hygene heel goed want ze kwam nadien haar mond ook nog even spoelen. Ondertussen wat gepraat in het Engels en wat kom je dan te weten!!! Ze is verdorie 20 jaar (ik zou haar ouder schatten maar ja, ik zou zeggen mijn broek viel op mijn enkels maar ik had ze al uitgetrokken.
Op bed uitgenodigd door haar, ja ik was nog wat in shock van haar leeftijd. Ze ging nog eens met een babydoekje over onze Jos en ze begon eraan. Met haar rug naar mij toe, dus dat even gecorigeerd want ik zie graag de mooie snoet die aan de Jos bezig is. Ze begreep dat wel en draaide zich om. Ik speelde met haar borsten (die echt zijn). Even aan het tepeltje trekken en eens knijpen en vervolgens mijn hand laten zakken naar haar poes. Ze deed haar benen open en ik mocht ermee spelen. Maar ja, ik zie graag de pijpbeurt gebeuren. En die ging lekker en diep. Dan weer wat likken en terug in de mond. Na 20 minuten zuigen vroeg ze: Sex. Ik had zo iets van neen, laat dit mooie gezichtje maar verder zuigen aan de Jos, een verdomd goede zuigbeurt ga ik niet afslaan door sex. Maar ze had duidelijk door dat ik op ontploffen stond. En dan deed ze wat gel op de Jos en gaf me een handjob waardoor ik binnen de 30 seconden het wereldrecord omhoogschieten moeiteloos verbrak. De meeste DVP's stoppen dan omdat er zaad overal is, maar zij bleef door masseren aan de Jos. Met een glimlach op haar gezicht en vragend: all ok baby. Ze stopte aan de gevoelige plek en kuiste alle gemors mooi op en kwam dan naast me liggen voor nog een praatje.
En zo zijn we dan over de tijd gegaan, maar dat vond ze niet erg.
Toen ik me ging aankleden ging zij haar terug wassen en met veel overgave haar mond terug spoelen met mondwater.

Echt weer een toppertje ontdekt in Antwerpen waarbij het herhalingsgevaar groot is.

Gaat dit over onderstaande Alina?
Zou verklaren waarom ik ze al zo lang niet meer gezien heb in de avond shift...

@B200 ze is dus terug en voor mij echt een toppertje... was ni direct mijn ding, maar ze bleef lachen en flirten... en bedankt voor de info over zoeken... maar had het ook allemaal ingegeven, een jaar terug gegaan omdat ze een jaar bezig was, maar mogelijk een pagina te kort geklikt... We zijn ook maar mensen he

Terug
Bovenaan Onderaan