Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een paar jaar geleden ben ik een aantal keer bij Meiji/Mint geweest voor een massage. Ze was toen werkzaam in Brecht en later in Wuustwezel. Heb helaas geen contact meer met haar en online is ook geen advertentie meer te vinden.

Iemand enig idee waar ze nu werkzaam is en hoe ik haar kan bereiken?

Dank is groot!

Heeft er iemand ervaring met deze dame:
Intrigeert mij ook... Niemand? Die titel komt mij bekend voor ' brunette en sensuele vrouw', ik denk dat die vroeger ook prive ontvangst deed.....
Mooie site, wie kent deze jongedame "Nami"?
Heb haar al eens proberen bellen, sms gestuurd voor beschikbaarheid, maar geen reactie... helaas, spreekt mij ook aan... Pffff, zovelen spreken mij aan....

Heb haar al eens proberen bellen, sms gestuurd voor beschikbaarheid, maar geen reactie... helaas, spreekt mij ook aan... Pffff, zovelen spreken mij aan....
Je hoeft niet teveel moeite te doen 😉 Antwoordt wel op WhatsApp als je geduld hebt, en dan kan het ineens snel gaan om af te spreken. Vriendelijke dame, vrolijk gezicht, maar moedertype dat wat wil bijverdienen met amateuristische massage in haar rommelig appartement tussen de kinderkleren. Ietwat molliger uiteraard ook dan dat je op de fotos ziet. 150€ zeker niet waard voor een « tantra » massage

Je hoeft niet teveel moeite te doen 😉 Antwoordt wel op WhatsApp als je geduld hebt, en dan kan het ineens snel gaan om af te spreken. Vriendelijke dame, vrolijk gezicht, maar moedertype dat wat wil bijverdienen met amateuristische massage in haar rommelig appartement tussen de kinderkleren. Ietwat molliger uiteraard ook dan dat je op de fotos ziet. 150€ zeker niet waard voor een « tantra » massage
Thanks, verticaal klassement... 👌

Terug
Bovenaan Onderaan