Algemeen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
is het maar een idee, of lijkt het alsof er vele Thaise massagesalons lijken te sluiten?
Ik heb ook het gevoel dat in de salons die nog open zijn, de Thaise dames vervangen worden door Oost-Europese.
Ik spreek dan vooral over Antwerpen en Vl Brabant.

maar mijn gevoel kan uiteraard verkeerd zijn.

is het maar een idee, of lijkt het alsof er vele Thaise massagesalons lijken te sluiten?
Ik heb ook het gevoel dat in de salons die nog open zijn, de Thaise dames vervangen worden door Oost-Europese.

Dat gevoel klopt!

Naast Oosteuropese dames zie je er ook Latina's opduiken. Bijvoorbeeld 4Star in Edegem was vroeger een Thaïs salon, nu zijn het daar zonder uitzonderling Latina's.

Ik denk ook dat je gevoel klopt . Het is overal vele kalmer in de Thaise salons . Inkomen is lager , uitgaven hoger , ik moet er geen tekening bij maken . Ze zijn een paar jaartjes geleden van de magische 80 € naar 100 gegaan en eerlijk gezegd de service is er niet op verbeterd , het enige dat nu telt is extra en nog eens extra ipv aan klantenbinding te doen met als gevolg ...........uw gevoel . Bovendien werken een groot deel van die dames niet meer in een salon maar zelfstandig .

Dat gevoel klopt!

Naast Oosteuropese dames zie je er ook Latina's opduiken. Bijvoorbeeld 4Star in Edegem was vroeger een Thaïs salon, nu zijn het daar zonder uitzonderling Latina's.
in 4star ben ik in 2017 geweest. toen bij een zekere Zoë. Heb ik op het vroegere forum van Hookers.nl nog een recentie over geschreven. dat was gewoon om van te huilen. wat gewrijf, en aanraken mocht niet.
Ben altijd meer tevreden geweest, met enkele uitzonderingen, van Thaise dames.

Bij 4star werken er al jaren geen Thaise zeker al 15jaar. Enige Thaise welke ik me kan herinneren is die aan de grens Edegem Berchem Wilitojk en dan heb je sommige Thaise die van thuis werken. Je hebt ook nog ene in de zijstraat van de italielei.

Sommige oost-Europese geven wel goeie massage daar heb ik wel ervaring mee. De latinas is een andere verhaal, die staan bij allemaal op de blacklist.

Bij 4star werken er al jaren geen Thaise zeker al 15jaar. Enige Thaise welke ik me kan herinneren is die aan de grens Edegem Berchem Wilitojk en dan heb je sommige Thaise die van thuis werken. Je hebt ook nog ene in de zijstraat van de italielei.

Sommige oost-Europese geven wel goeie massage daar heb ik wel ervaring mee. De latinas is een andere verhaal, die staan bij allemaal op de blacklist.

In WIlrijk heb je Nalee nog. Een massagesalon met enkel Thaise dames

Terug
Bovenaan Onderaan