- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.casacherda.nl/Alexia/
- Totale kosten (in euro)
- 140
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Met een flinke portie huidhonger weer eens naar CC getrokken deze week. Eindelijk weer een kans, na die lange lock down. Kennis gemaakt met Alexia, een jongedame met een petite body om je vingers (en nog veel meer) bij af te likken.
Gekozen voor de dame omdat ze op de website reclame maakt als knuffelaarster. Maar dat viel helaas tegen: zakelijk, net niet afstandelijk, doet ze wat ze moet doen. Maar knuffelen, zoenen, etc., alles wat ik zoek bij een GFE zat er niet in…misschien verwacht ik te veel door andere toch veel betere ervaringen bij dit huis?
Begrijp het niet verkeerd. Een killer body en prima (engelstalige) communicatieskills. De pijpkunsten zijn best ok en de daaropvolgende standjes ook. Maar deze dame is niet voor de lange zit en wat mij betreft weinig herhalingsgevaar. Maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Gekozen voor de dame omdat ze op de website reclame maakt als knuffelaarster. Maar dat viel helaas tegen: zakelijk, net niet afstandelijk, doet ze wat ze moet doen. Maar knuffelen, zoenen, etc., alles wat ik zoek bij een GFE zat er niet in…misschien verwacht ik te veel door andere toch veel betere ervaringen bij dit huis?
Begrijp het niet verkeerd. Een killer body en prima (engelstalige) communicatieskills. De pijpkunsten zijn best ok en de daaropvolgende standjes ook. Maar deze dame is niet voor de lange zit en wat mij betreft weinig herhalingsgevaar. Maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk.