Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGrapjasWeer een vat vol kennis in het SKW,
staat hierboven in een recensie hoor.ik ga de dame ook eens bezoeken, ze is me nog niet opgevallen.Grapjas
Nog steeds dezelfde service en prijzen?ze is nu aanwezig.
Ze zal je graag terugzien maar als je de volgende keer geen 50 euro extra geeft zal ze mss teleurgesteld zijn.50 € geschenk .goede service
best anders op den duur hiv voor je het weet
ik heb cim 2 keer bij haar gedaan en anaal ook een keer maar zo speciaal vond ik het ook weer niet, ben meer fan van pijpen zonder condoom of kussen Ik vind heel hard klaarkomen in missionary eigenlijk zelfs beter als klaarkomen in mond, maarja ieders zijn dingWaar was de tijd dat ze nog ALLES deed...
Inderdaad.Is deze alexia nog altijd slank figuur/skinny? En een mooi gezichtje?
15 juli terugNormaal gezien start ze volgende week terug.
100 eur is 30min incl pzc?Gisteren middag op wandel in onze geliefde buurt. Niet veel soeps in de namiddag. Ik blijf toch meer fan van de nachtshift, maar dit terzijde.
De gekende toppers als Jennifer/Guadeloupe of Anna waren niet aanwezig.
Op Verversrui 12/3 verscheen plots een mooie slanke dame, met zwart licht krullend haar, prachtige ogen en mooie cup borsten.
Vlug even de smartphone boven gehaald, en jullie talrijke reviews leerden mij dat dit wel eens een toppertje kon zijn - waarvoor dank!
Na deze check stapte ik richting haar raam, maar bleek ze alweer bezet (goed teken). Dan maar even een pintje gehaald en nog wat rondgewandeld.
Toen ze terug vrij was niet geaarzeld en meteen bij haar binnen gestapt.
Alexia is een heel leuke, grappige dame... op de kamer hadden we meteen een klik. Ik vroeg haar of ze ook extra service deed voor iets meer geld. "Blowjob without" antwoordde ze, waarop ik ze 100€ in haar handen duwde.
Ze ontdeed zich van haar lingerie en een zeer slank lichaam met prachtig fijn kontje en een mooi siliconen C-cup kwamen tevoorschijn.
Aan de wasbak kwam ze, nadat ze zichzelf verfrist had, al teasend met haar nagels over mijn rug en kont wrijven.
Op bed beland begon ze me op te warmen door aan mijn oren te likken en me in mijn hals te kussen. Ook mijn tepels werden verwend en zo baande ze zich een weg naar beneden... het betere opwarmwerk!
Ze zette haar warme mond en tong op mijn ballen en begon deze te kussen, te likken en te zuigen. Vervolgens nam ze mijn stijve in haar mondje en begon ze aan een hemelse zuigbeurt. Ze positioneerde zich met haar kontje naar mij zodat ik toegang had tot haar borsten en kutje. Ik maakte enkele vingers nat en begon over haar kut en klitje te wrijven. Ook mijn duim die langs haar kontgaatje wreef liet ze toe.
Daar lag ik dan bij deze mooie slanke sexy vrouw... mijn ene hand die haar borsten kneden terwijl ik met de andere hand haar kutje stimuleerde en tegelijk met mijn duim haar kotje verwende, terwijl zij lekker aan mijn paal aan het zuigen was... een hemels zicht en gevoel!
Na tien minuutjes vond ze het tijd om te neuken.
Ze vroeg welke positie ik wenste. Ik repliceerde met de vraag of er een limiet zat op het aantal posities dat we konden doen. Nee, antwoordde ze, we kunnen er 2, 3 of 4 doen. Ok, zei ik, dan mag jij eerst kiezen . Dan starten we met mijn favoriete positie, antwoordde ze. Dat bleek reverse cowgirl te zijn.
Fantastisch zicht om dat klein fijn kontje en ranke lijf op je lul te zien op en neer gaan. Ik nam haar bij haar billetjes en heup vast en langzaam verhoogden we het tempo.
Na een tijdje geswitcht naar missionaris, waarbij ze me lekker in de nek kuste en geil woordjes in mijn oor fluisterde.
Haar uiteindelijk omgedraaid en in doggy verder geneukt. J>e mag haar stevig neuken, ze kan wel wat hebben dit kleine geile sletje.
Uiteindelijk het rubbertje gevuld en na nog een leuke babbel terug de koude straat op.
Alexia is een toppertje in en naast het bed. Met dank aan jullie reviews!