- 637
- 04/07/21
- 1.223
Is dat niet lastig te vinden want het valt binnen de 2 shifts
In zo'n geval betaalt de dame inderdaad voor de 2 shifts.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dat niet lastig te vinden want het valt binnen de 2 shifts
2 weken geleden nog wel. Pijpen zonder is verleden tijd en de extra's zijn ook een pak duurder geworden. Anaal×2. Hoeft niet meer voor mij!Werkt Alexia nog steeds op ververrui 12/3
vandaag op herhaling geweest na langere tijdGisteren een bezoekje aan Alexia gebracht en ik kan de positieve geluiden bevestigen
wat een toppertje !!!!
Veel nieuwe dames geven in het begin een zeer goede service om klanten te lokken , om daarna.................vandaag op herhaling geweest na langere tijd
Servicelevel helaas sterk gedaald en prijzen voor extras sterk gestegen.
Zeer tegenvallend en dus voorlopig laatste bezoek
Helemaal mee eensVeel nieuwe dames geven in het begin een zeer goede service om klanten te lokken , om daarna.................
Maar Alexia is niet echt een nieuwe dame voor de corona toestand werkte zij ook al in het skw.Veel nieuwe dames geven in het begin een zeer goede service om klanten te lokken , om daarna.................
De wijziging zit vooral in de portefeuilleRaar, die berichten die ik hier lees. Ik ondervind geen wijziging in haar uitstekende service.
Toch niet bij mij in ieder geval.De wijziging zit vooral in de portefeuille
Omdat je geen extra's pakt hey. 50€ is 50€.Toch niet bij mij in ieder geval.
Deze knappe jonge dame stond woensdag op het lijstje om eens te bezoeken. Ze was heel druk bezet, dus heb rustig op mijn kans gewacht. Helaas waren er steeds klanten me net voor. Binnen 1 uur tijd heeft ze 4 jongens weer afgewerkt buiten staan. en hun gezicht stond niet echt op hoi juppie wat heb ik een leuke tijd gehad. Dus heb ik mij maar bedacht en ben op zoek gegaan naar een ander lief meisje wat wel de nodig aandacht aan je besteedt. Jammer dat sommige dames de service snel laten vallen en alleen maar kiezen voor de korte termijn om geld binnen te harken.
Je ziet WEL, hoeveel klanten, dat ze heeft in 1 uur, en hoe ze buitenstappen, maar steeds waren anderen je voor. Kan dit bijna NIET geloven.!?!?!?!?Deze knappe jonge dame stond woensdag op het lijstje om eens te bezoeken. Ze was heel druk bezet, dus heb rustig op mijn kans gewacht. Helaas waren er steeds klanten me net voor. Binnen 1 uur tijd heeft ze 4 jongens weer afgewerkt buiten staan. en hun gezicht stond niet echt op hoi juppie wat heb ik een leuke tijd gehad. Dus heb ik mij maar bedacht en ben op zoek gegaan naar een ander lief meisje wat wel de nodig aandacht aan je besteedt. Jammer dat sommige dames de service snel laten vallen en alleen maar kiezen voor de korte termijn om geld binnen te harken.
Heb je echt niets beter te doen, dan 1 uur voor het raam van Alexia te staan en het aantal klanten te tellen en dan ook nog met de chronometer in de hand de tijd op te meten dat ze binnen zijn, als je in het SKW bent.Deze knappe jonge dame stond woensdag op het lijstje om eens te bezoeken. Ze was heel druk bezet, dus heb rustig op mijn kans gewacht. Helaas waren er steeds klanten me net voor. Binnen 1 uur tijd heeft ze 4 jongens weer afgewerkt buiten staan. en hun gezicht stond niet echt op hoi juppie wat heb ik een leuke tijd gehad. Dus heb ik mij maar bedacht en ben op zoek gegaan naar een ander lief meisje wat wel de nodig aandacht aan je besteedt. Jammer dat sommige dames de service snel laten vallen en alleen maar kiezen voor de korte termijn om geld binnen te harken.
Wat een flauwekul recentie " heb gekeken hoeveel klanten op 1 uur" ik ben er deze week nog geweest en gekozen voor GFE halfuur. Ben na 40 minuten voldaan buiten gestapt. Alexia is een topgriet voor mij, die graag nog een praatje maakt achteraf!Heb je echt niets beter te doen, dan 1 uur voor het raam van Alexia te staan en het aantal klanten te tellen en dan ook nog met de chronometer in de hand de tijd op te meten dat ze binnen zijn, als je in het SKW bent.
Je kan je tijd daar aangenamer en nuttiger besteden.
En schrijf eens iets over ééntje dat je wel bezocht hebt.
De meisjes in het SKW hebben genoeg aan één SKWatcher, en de enige echte die bezoekt tenminste dames.
En het zou niet verkeerd zijn om te zwijgen over de diensten van een meisje dat je niet hebt bezocht.
Volledig mee eens! Nog nooit teleurgesteld weggegaan. Steeds correct behandeld en ze doet het met veel passie, dus geen robottoestanden.Wat een flauwekul recentie " heb gekeken hoeveel klanten op 1 uur" ik ben er deze week nog geweest en gekozen voor GFE halfuur. Ben na 40 minuten voldaan buiten gestapt. Alexia is een topgriet voor mij, die graag nog een praatje maakt achteraf!