- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6953011-albina
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren even voordat Albina bezocht in Amstelveen voordat ze naar Breda vertrok.
Dame van de foto echter wel een stuk kleiner dan je zou vermoeden.
Ziet er goed uit, bij binnenkomst dacht ik even of ik wel de goede keus heb gemaakt, echt vriendelijk kwam ze niet over.
Afgesproken voor 3 kwartier, deze centen afgetikt en vroeg of ik nog wou douchen.
Had ik afgeslagen, daarna ging ze 1 of 2 keer weer de kamer uit.
Nog even klooien met de telefoon voor een muziekje.
Wat aanvankelijk leek op een kreng veranderde in bed in een geile tante, heerlijke pijpbeurt gehad (zc) en daarna weer met condoom.
Vond het wel beetje kort. Nog even diverse standjes en na een kwartier waren we beiden wel moe.
Enige jammere is dat ze niet zoende, dat zou het helemaal compleet maken.
Nog even een hele goede massage gehad, douch genomen en weer vertrokken.
Niet de tijd volgemaakt maar vond het wel okay, zal zeker terug gaan als ze volgend jaar misschien weer in de buurt is.
Dame van de foto echter wel een stuk kleiner dan je zou vermoeden.
Ziet er goed uit, bij binnenkomst dacht ik even of ik wel de goede keus heb gemaakt, echt vriendelijk kwam ze niet over.
Afgesproken voor 3 kwartier, deze centen afgetikt en vroeg of ik nog wou douchen.
Had ik afgeslagen, daarna ging ze 1 of 2 keer weer de kamer uit.
Nog even klooien met de telefoon voor een muziekje.
Wat aanvankelijk leek op een kreng veranderde in bed in een geile tante, heerlijke pijpbeurt gehad (zc) en daarna weer met condoom.
Vond het wel beetje kort. Nog even diverse standjes en na een kwartier waren we beiden wel moe.
Enige jammere is dat ze niet zoende, dat zou het helemaal compleet maken.
Nog even een hele goede massage gehad, douch genomen en weer vertrokken.
Niet de tijd volgemaakt maar vond het wel okay, zal zeker terug gaan als ze volgend jaar misschien weer in de buurt is.