Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou ik heb dat dus net andersom Roemeense dames vallen mij vaak matig qua service en Bulgaarse net goed.
Albanese heb ik incidenteel en bevallen mij in het algemeen ook goed.
Maar misschien treffen we wel iedere keer totaal andere dames of hebben een heel andere smaak.
Ik bezoek ze allemaal hoor, met plezier 😁.
In mijn top 10 is Albanië toch wel de winnaar inderdaad, gevolgd door Roemenië en een Bulgaarse zit daar ook in.
Voor zover ik weet zijn er helaas geen Oekraïense of Russische dames in het straatje (?)
Zuid Europese soms wel, maar daar heb ik meestal geen klik mee.
 
We mogen ons zeker gelukkig prijzen in Limburg met de Antoniusstrasse en trouwens ook Belgie in de buurt. Ik ben me, vanwege tijdelijk werk in Gelderland al een tijdje aan het orienteren wat daar op wandelgebied te doen is. Diep en diep triest dat aanbod daar. Vind je al heel toevallig iets enigszins aantrekkelijks tussen al de, om het netjes te houden, niet om over naar huis te schrijven, vaak over de houdbaarheidsdatum verkerende dames, dan zijn het prijsjes van 200-300 Euro. Damn wat een geld.
Voor hetzelfde geld bezoek ik 5x een mooie jonge dame met een droomfiguurtje in de Antoniusstrasse waar je je vingers bij aflikt. Ik word er zelden tot nooit teleurgesteld. Laten we hopen dat we er nog lang plezier van mogen hebben.

Sterkte aan de wandelaars in Gelderland en omstreken. Ik heb met jullie te doen. Kansloos.
Als je het echt hebt over ramen etc, ja het enige wat bij mij dichtbij is.. is Deventer en dan Zwolle. Voor de rest moet ik het doen met Apeldoorn een beetje en priveontvangst in Harderwijk en omgevingen. Door veel teleurstellingen ben ik nu meer van de happy end massages, enige club die ik bezoek is MassageSalon Apeldoorn, de rest zijn contacten via marktplaats waar ik langsga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan