Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wou binnenkort afreizen na aken hbf om te wandelen zit de red light district raamprostitutie in het centrum of wie weet daar de weg
Is het op loopafstand vanuit aachen hbf te doen
 
Ik wou binnenkort afreizen na aken hbf om te wandelen zit de red light district raamprostitutie in het centrum of wie weet daar de weg
Is het op loopafstand vanuit aachen hbf te doen
De vrienden van GoogleMaps kunnen je dat haarfijn uitleggen. Stations en rosse buurten liggen traditioneel nooit ver uit elkaar.
 
Vele jaren geleden kwam ik hier regelmatig in de periode 2008-2014. Naar mijn herinnering een hele mooie tijd met veel activiteit, volk en dames aanbod in de straat. Ik ging er op een bepaald moment zelfs wekelijks. Door de jaren heen is er veel veranderd en zeker met ingang van 2018 (wetgeving) als ik mij niet vergis.

Anno 2024 ben ik laatst hier uit nieuwsgierigheid nog eens gaan kijken en tot mijn verbazing was er best een mooi aanbod? Heel wat nieuwe dames waarvan een aantal echt leuke jonkies die je zelfs in de clubs niet treft.

De straat is door de jaren heen al vele malen ten dode opgeschreven maar vooralsnog overleeft ze de tand des tijds. En met de alsmaar stijgende prijzen breekt er weer een nieuwe kans en mogelijks toekomst aan. Naar mijn mening zou het wel eens kunnen dat meer en meer mannen budget gedreven terug de straten gaan opzoeken daar waar prijs/kwaliteit een aanbod is waarmee geconcurreerd kan worden met de duurder wordende clubs en privé bezoeken. Voor zolang de straat nog bestaat blijft het in mijn ogen een alternatief.

De prijzen zijn nu 50 euro per 20/30min maar dat betaalde ik 10 jaar geleden voor goede service ook. Voor 30 euro kon je je toen nog laten afwerken en mits overleg kan dit nu volgens mij ook nog. De goede dames zal je er naargelang ervaring uit moeten filter maar dat is niet anders als vroeger.
 
We mogen ons zeker gelukkig prijzen in Limburg met de Antoniusstrasse en trouwens ook Belgie in de buurt. Ik ben me, vanwege tijdelijk werk in Gelderland al een tijdje aan het orienteren wat daar op wandelgebied te doen is. Diep en diep triest dat aanbod daar. Vind je al heel toevallig iets enigszins aantrekkelijks tussen al de, om het netjes te houden, niet om over naar huis te schrijven, vaak over de houdbaarheidsdatum verkerende dames, dan zijn het prijsjes van 200-300 Euro. Damn wat een geld.
Voor hetzelfde geld bezoek ik 5x een mooie jonge dame met een droomfiguurtje in de Antoniusstrasse waar je je vingers bij aflikt. Ik word er zelden tot nooit teleurgesteld. Laten we hopen dat we er nog lang plezier van mogen hebben.

Sterkte aan de wandelaars in Gelderland en omstreken. Ik heb met jullie te doen. Kansloos.
 
Sterkte aan de wandelaars in Gelderland en omstreken. Ik heb met jullie te doen. Kansloos
Dank je voor je medeleven:eek: Het is inderdaad een trieste boel hier. We zijn diep en diep gevallen. We hadden hier ooit ons eigen SKW (Spijkerkwartier Arnhem), vergelijkbaar met het SKW Antwerpen. Ook alleen al in Arnhem 6 of 7 privéhuizen met leuke jonge meiden, nu 0.
De tippelzones in Arnhem en Nijmegen illustreren perfect de huidige stand van zaken m.b.t. onze hobby: in en in triest!
Maar het is niet anders, die tijden komen nooit meer terug. Ik probeer mijn heil nu maar wat verder van huis te zoeken, maar het wordt wel steeds wat moeilijker. Want het gaat overal steeds weer een beetje meer achteruit. Ik denk wel eens: wanneer hebben we het dieptepunt bereikt en gaat de weg weer omhoog?
 
Ik weet niet wat het is misschien deze periode maar ook afgelopen week in de SS was de bezetting zeer karig ook in het weekend schijnbaar.
Hopelijk trekt het overal snel weer aan qua aantallen dames.
De hitte helpt ook niet echt mee. In Aken worden die kleine kamertjes dan al snel onaangenaam warm 🥵.
 
Ik weet niet wat het is misschien deze periode maar ook afgelopen week in de SS was de bezetting zeer karig ook in het weekend schijnbaar.
Hopelijk trekt het overal snel weer aan qua aantallen dames.

Ik was vorige week in Elsdorf en daar viel de bezetting ook tegen. Blijkbaar is het vakantieperiode en zijn meerdere dames naar huis.

Vrijdagavond was ik uit nieuwsgierigheid nog eens in Aken en mij viel de bezetting beter mee dan verwacht. Als ik moet schatten was de helft van de ramen in gebruik. Ook het aantal "figuren" in de straat viel mee dus er was geen moment spraken van een onveilig gevoel.

Ik ben niet bekend met de dames in de straat maar de namen die hier beschreven worden op het forum waren of bezet of niet aanwezig. Uiteindelijk ben ik nergens binnen geweest maar ik plan wel terug te komen.
 
De meeste dames zijn weer terug hoor!
Vrijdagavond (beetje te laat, rond 24.00 kon ik er pas zijn) zeker 20 goede dames gezien, waarvan ook een aantal nieuwe (met hele grote billen 😃). Uiteindelijk heel snel en makkelijk de keuze kunnen maken omdat Cristina plotseling beschikbaar was, maar mijn "nog te doen" lijstje is alleen maar flink langer geworden… 🤪.
Op #3 mis ik nog Viktoria en Emy, en aan de andere kant van het straatje (beneden dus) heb ik Lara en Claudia nog niet gezien, maar verder was de bezetting weer goed 👍.
 
De meeste dames zijn weer terug hoor!
Vrijdagavond (beetje te laat, rond 24.00 kon ik er pas zijn) zeker 20 goede dames gezien, waarvan ook een aantal nieuwe (met hele grote billen 😃). Uiteindelijk heel snel en makkelijk de keuze kunnen maken omdat Cristina plotseling beschikbaar was, maar mijn "nog te doen" lijstje is alleen maar flink langer geworden… 🤪.
Op #3 mis ik nog Viktoria en Emy, en aan de andere kant van het straatje (beneden dus) heb ik Lara en Claudia nog niet gezien, maar verder was de bezetting weer goed 👍.

hey Assman, dank voor je bericht. Ben ook van plan een dezer dagen naar Aken te trekken. Voornamelijk geinteresseerd in dames met grote ronde achterwerken. . Zitten daar genoeg dames met grote ronde billen? :)

Ben ook niet vies van een afrikaanse dame met een rond achterwerk. Hoor ook graag of deze hier te vinden zijn.

Dank alvast! Gr Oblivious
 
hey Assman, dank voor je bericht. Ben ook van plan een dezer dagen naar Aken te trekken. Voornamelijk geinteresseerd in dames met grote ronde achterwerken. . Zitten daar genoeg dames met grote ronde billen? :)

Ben ook niet vies van een afrikaanse dame met een rond achterwerk. Hoor ook graag of deze hier te vinden zijn.

Dank alvast! Gr Oblivious
Hi Oblivious,
Genoeg grote billen daar, best tussen 19.00 en 23.00.
Zie ook #481.
Succes 😉.
 
Terug
Bovenaan Onderaan