Ja hoor. Genoeg grote billen op #3, Celeste op #11, Alicia op #20b rechts van de deur en Elena op #22 in de deur bijvoorbeeld.Staan er nog wat vollere dames in Aken? Brede heupen , grote billen
Thx
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa hoor. Genoeg grote billen op #3, Celeste op #11, Alicia op #20b rechts van de deur en Elena op #22 in de deur bijvoorbeeld.Staan er nog wat vollere dames in Aken? Brede heupen , grote billen
Thx
Goed. Maar beter niet te vroeg gaan.Hoe is de bezetting op dit moment? Wil misschien dit weekend een bezoekje brengen
De vrienden van GoogleMaps kunnen je dat haarfijn uitleggen. Stations en rosse buurten liggen traditioneel nooit ver uit elkaar.Ik wou binnenkort afreizen na aken hbf om te wandelen zit de red light district raamprostitutie in het centrum of wie weet daar de weg
Is het op loopafstand vanuit aachen hbf te doen
Ik wou binnenkort afreizen na aken hbf om te wandelen zit de red light district raamprostitutie in het centrum of wie weet daar de weg
Is het op loopafstand vanuit aachen hbf te doen
Dank je voor je medeleven Het is inderdaad een trieste boel hier. We zijn diep en diep gevallen. We hadden hier ooit ons eigen SKW (Spijkerkwartier Arnhem), vergelijkbaar met het SKW Antwerpen. Ook alleen al in Arnhem 6 of 7 privéhuizen met leuke jonge meiden, nu 0.Sterkte aan de wandelaars in Gelderland en omstreken. Ik heb met jullie te doen. Kansloos
Redelijk. Vanaf 17.00 begint het beter te worden.Hoe is de bezetting daar op een zondagmiddag?
Vanaf 23.00 wordt het dan weer minder…Redelijk. Vanaf 17.00 begint het beter te worden.
Ik weet niet wat het is misschien deze periode maar ook afgelopen week in de SS was de bezetting zeer karig ook in het weekend schijnbaar.Vanavond (zaterdagavond) vond ik het echt dramatisch
De hitte helpt ook niet echt mee. In Aken worden die kleine kamertjes dan al snel onaangenaam warm .Ik weet niet wat het is misschien deze periode maar ook afgelopen week in de SS was de bezetting zeer karig ook in het weekend schijnbaar.
Hopelijk trekt het overal snel weer aan qua aantallen dames.
Ik weet niet wat het is misschien deze periode maar ook afgelopen week in de SS was de bezetting zeer karig ook in het weekend schijnbaar.
Hopelijk trekt het overal snel weer aan qua aantallen dames.
De meeste dames zijn weer terug hoor!
Vrijdagavond (beetje te laat, rond 24.00 kon ik er pas zijn) zeker 20 goede dames gezien, waarvan ook een aantal nieuwe (met hele grote billen ). Uiteindelijk heel snel en makkelijk de keuze kunnen maken omdat Cristina plotseling beschikbaar was, maar mijn "nog te doen" lijstje is alleen maar flink langer geworden… .
Op #3 mis ik nog Viktoria en Emy, en aan de andere kant van het straatje (beneden dus) heb ik Lara en Claudia nog niet gezien, maar verder was de bezetting weer goed .
Hi Oblivious,hey Assman, dank voor je bericht. Ben ook van plan een dezer dagen naar Aken te trekken. Voornamelijk geinteresseerd in dames met grote ronde achterwerken. . Zitten daar genoeg dames met grote ronde billen?
Ben ook niet vies van een afrikaanse dame met een rond achterwerk. Hoor ook graag of deze hier te vinden zijn.
Dank alvast! Gr Oblivious
Ja op het Baekelandplein in Eindhoven is er rond de middag voldoende keus. Toppertjes als beatrice en ibbi staan altijd vroeg. Van de 48 ramen minimaal 50% bezettingIs er in Eindhoven dan veel te doen om 1200....? Waar je ook komt of gaat overdag weinig aanbod. Zou het nog eens proberen tegen 20:00 uur dan is de bezetting beter en lijkt het niet zo uitgestorven zoals jij het hier schildert...
Daarnaast is Aken een klein wandelgebied waar ook de gemeente de pik op heeft en het kapot wil maken ten gunste van commercie. Het wordt huiseigenaren moeilijk gemaakt en wie gaat nog investeren in panden die wellicht over enkele jaren tegen de vlakte gaan.
Vooralsnog is AS "veilig" plan van gemeente is door rechtbank op beklag van eigenaren in de koelkast geparkeerd, maar voor hoe lang....
Hi Richard77,Ja op het Baekelandplein in Eindhoven is er rond de middag voldoende keus. Toppertjes als beatrice en ibbi staan altijd vroeg. Van de 48 ramen minimaal 50% bezetting
Gisteren op de AS viel mij vooral het verval van de straat op. Meerdere lege panden die buiten gebruik zijn. 1,5 jaar en langer geleden kon je daar altijd heen rond de middag. Keuze zat. Zelfs Larissa was er niet die ik vaak rond het middaguur bezocht heb.
Nou ik heb dat dus net andersom Roemeense dames vallen mij vaak matig qua service en Bulgaarse net goed.rdig zijn de meiden mooier, en er zijn meer mooie meiden. Uitzonderingen waren en zijn er altijd natuurlijk.
Langer dan 10 of misschien zelfs wel 15 jaar geleden (ik kom al 25 jaar in dit straatje) waren er best wel eens goede Poolse dames. Met Polen gaat het nu te goed, dus die zie je niet meer. Maar de Roemeense en Albanese dames maken dit ruimschoots goed, met af en toe een goeie Burlgaarse erbij (die zijn vaak matig).
Voor de fans van tongzoenen,