Sponge Bob
Stamgast
KoffiepauzeOok zij reageert niet sinds gisteren ochtend... Of is ze afwezig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKoffiepauzeOok zij reageert niet sinds gisteren ochtend... Of is ze afwezig?
Believe it or not maar DVPs zijn ook mensen van vlees en bloed en nemen af en toe vakantie. Ze zit waarschijnlijk op haar thuisfront (Baskenland)Zijn haar advertenties weg op RL?
Als je een béétje moeite zou doen om te zoeken op de site hier, vind je sowieso de reviews van Nikky (Etterbeek) met daarin links naar haar profiel en ook al regelmatig de melding dat indien haar profiel op RL/QR niet te vinden/niet online is, ze op dat moment ook NIET in België is (zoals momenteel ook het geval is) en het een kwestie is van af te wachten tot de advertentie terug verschijnt.Gaan we eens moeten bezoeken is er geen link naar nikky vind niet direct iets terug van haar
Heb ze ondertussen gevonden maar daarvoor moest ik wel naar de franstalige versie van RL gaanAls je een béétje moeite zou doen om te zoeken op de site hier, vind je sowieso de reviews van Nikky (Etterbeek) met daarin links naar haar profiel en ook al regelmatig de melding dat indien haar profiel op RL/QR niet te vinden/niet online is, ze op dat moment ook NIET in België is (zoals momenteel ook het geval is) en het een kwestie is van af te wachten tot de advertentie terug verschijnt.
Precies! Nabij Jourdanplein. Wellicht zelfde adres als Nikky!Check post nr 7 voor locatie
Akemi zit niet op zelfde adres van Nikky…Precies! Nabij Jourdanplein. Wellicht zelfde adres als Nikky!
Ook makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer... 15min te voet van Metrostation Schuman
Dat is wellicht waar hij voor bevreesd is! Haha!Klopt, zitten op andere locatie. Je motor kan je zeker makkelijk kwijt daar.
Ja zou nog graag terug naar huis rijden met de motor ik ben niet bekend in het Brusselse vandaar deze rondvraagDat is wellicht waar hij voor bevreesd is! Haha!
Maar... er staan daar natuurlijk wel camera's!ik ben ook Motard.
Altijd ondergronds in parkeergarage plaatsen!
Meestal kan je zo binnen en moet je niet betalen.
Ciao Bob
Ik ruik een GR motorclubik ben ook Motard