Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNauwelijks maar probeert het wel. Bij haar zit je goed voor anaal, kan lekker lang je gang gaan en je kan van alles doenSpreekt ze een beetje Engels? Mijn Frans is van camping-niveau en zou alleen op mijn beste Frans kunnen zeggen dat ik mijn baguette in haar pain au chocolate wil steken.
Dus Engels is wel zo prettig.
Speciale kledij wensen/roleplay weet ik niet. Ze ontvangt je wel in lingerie set en nylon zijn ook geen probleem. Vraag het gewoon via WA/telef, dame is uitermate open en beleefd.Deze staat al een tijdje op mijn radar, voor wanneer ik eens in haar buurt zou zijn. Die kans wordt groter de komende weken, dus mijn "voorbereiding" wordt concreter.
(ik weet al graag op voorhand voor wat ik bij wie moet zijn, dan kan ik snel keuzes maken want anders komt het er nooit van. Mijn gelegenheid om onopgemerkt te wandelen is bijzonder klein geworden)
99% is me wel duidelijk uit de reviews. Maar is 2x mogelijk op een uurtje? De kans is zeer groot dat ik me bij haar sneller gewonnen zal moeten geven dan ik wil, als ik weet dat ik meteen daarna een "herkansing" krijg dan is dat top natuurlijk.
Ik heb ook al iets gelezen over kledingwensen zonder dat daar in detail wordt op ingegaan. Kan je haar vragen jarretelles en nylons te dragen? Tja, heb daar een zwak voor...
Thx alvast!
2x klaarkomen is geen probleem. Die keren dat ik ben geweest telkens 2x (1x mond en 1x kont, zonder meerkoeten)Deze staat al een tijdje op mijn radar, voor wanneer ik eens in haar buurt zou zijn. Die kans wordt groter de komende weken, dus mijn "voorbereiding" wordt concreter.
(ik weet al graag op voorhand voor wat ik bij wie moet zijn, dan kan ik snel keuzes maken want anders komt het er nooit van. Mijn gelegenheid om onopgemerkt te wandelen is bijzonder klein geworden)
99% is me wel duidelijk uit de reviews. Maar is 2x mogelijk op een uurtje? De kans is zeer groot dat ik me bij haar sneller gewonnen zal moeten geven dan ik wil, als ik weet dat ik meteen daarna een "herkansing" krijg dan is dat top natuurlijk.
Ik heb ook al iets gelezen over kledingwensen zonder dat daar in detail wordt op ingegaan. Kan je haar vragen jarretelles en nylons te dragen? Tja, heb daar een zwak voor...
Thx alvast!
Ze rimt, doet anaal, doet cim,… dus kans is groot dat ook op haar menu wel zal staanWeet iemand of ze werkelijk toelaat om op haar gezicht klaar te komen ?
Vele laten hetvstaan in de moeglijkheden maar toelaten is natuurlijk net iets anders
Het zou tof zijn als je ook een recensie formulier wil invullen. Dit heeft een enorme meerwaarde voor ons allen!vrijdag een bezoekje gebracht , wat een vriedelijke fantastise madam kust en pijpt heel goed geweldig genuekt , achteraf een leuke babel gehad, mij ziet ze zeker terug alleen moet mijn weg er naar toe beter uitstippelen worden op de beliardstraat bijna een uur aangeschoven de parking jourdan was vlug gevonden 6 euro voor 2u
Ik heb dezelfde ervaring gehad met Nikky, spijtig. Met Akemi afspreken gaat vlot geen probleem. Leuke dame, anaal vlot, ook geen probleem. Parkeren daar is idd wel een probleem.Eerlijk gezegd had ik graag liever Nikky bezocht maar ze reageerd niet op mijn berichten, dus mocht ik tijd hebben zou ik graag eens met Akemi willen afspreken om voor het eerst anaal te proberen. Helaas ben ik 0.0 bekent in Etterbeek. Waar kan ik het best parkeren? Alvast bedankt
Uitstekend idee!met Akemi willen afspreken om voor het eerst anaal te proberen
Die keren dat ik ben geweest kon ik in straat zelf staanEerlijk gezegd had ik graag liever Nikky bezocht maar ze reageerd niet op mijn berichten, dus mocht ik tijd hebben zou ik graag eens met Akemi willen afspreken om voor het eerst anaal te proberen. Helaas ben ik 0.0 bekent in Etterbeek. Waar kan ik het best parkeren? Alvast bedankt
KoffiepauzeOok zij reageert niet sinds gisteren ochtend... Of is ze afwezig?