Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb ook interesse in d'r. Werkt ook op zaterdagen toch? Nog steeds herkenbaar aan bikini?
Weet iemand of ze pzc en cim doet?
Was dat niet de Marrokkaanse Imane?Ik kwam vroeger heel vaak bij Aimy. Dat was nog in de tijd dat ze een Marokkaanse buurvrouw had en ik elke keer met veel moeite een keus moest maken tussen beide dames. Aimy heeft voor zover ik weet nog nooit cim gedaan. Ik ben wel ontelbare keren bij haar geweest voor pijpen zonder condoom dus dat deed ze toen wel. Of ze dat nog steeds doet durf ik niet te zeggen.
Dat was Imane idd, verdomme wat was zij lief en lekker. Echt zelden in mn leven zo lang bij een DVP per sessie gebleven. Soms bivakkeerde ik er een uur of 3 en haalden/bestelden we wat te eten en haar pijpkunsten waren ook van zeer hoog niveau. Eeuwig zonde dat ze ineens vertrokken was.Was dat niet de Marrokkaanse Imane?
Dat was een top meid!
Mocht je haar bezoeken zou t fijn zijn als je misschien kan informeren naar pzc. Zou graag willen weten of ze dat weer doetAimy klinkt als een topper! Morgen maar is een bezoekje wagen
Vandaag was het zulk slecht weer dat ik niet ben gegaan helaas. Laatste tijd teveel regen...Niemand aimy meer gezien vandaag of gesproken ?
En je hebt ook een prostaat massage gekregen?Vanmorgen vroeg in de Doubi,was nog erg rustig en zag niks waar ik overheen wou,op punt om weg te gaan zag ik Aimy,ff praatje gemaakt en hop naar binnen en de trap op(moest wel mond kapje op)
Een maal op de kamer na opfrissen en uitkleden een staande verkenning,op bed begon ze zoals gebruikelijk rustig en zacht te pijpen en na verloop van tijd steviger,onder tussen me ballen en sterretje subtiel verwennend,zalig!
Neuken eerst Aimy boven op,vervolgens doggy en me leeg gespoten in het missionaris standje.
Kom al jaren regelmatig bij deze dame,altijd een zekerheidje wat dienstverlening betreft.