Recensie Aimy (Bul), Den Haag, Doubletstaat 22K3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mocht ze vandaag gespot worden hoor ik t graag. Is haar policy voor pzc trouwens veranderd? Ik heb namelijk in t begin bij haar pzc gehad. Toen deed ze t niet meer, maar misschien nu weer wel? Ik hoor t van jullie heren

Amy werkt best wel veel maar neemt net als iedere andere dame om de zoveel dagen een paar vrije dagen om wat rust te nemen. Tja je zou maar net op die dagen naar haar op zoek zijn. Vette pech maar niks aan te doen, op gegeven moment is ze er wel weer. Gewoon geduld hebben, iemand die best veel werkt kom je echt wel een keer tegen. Volgens mij liggen haar werktijden zo tussen 10 en 17 uur. Dacht dat ze mij dat een paar weken geleden vertelde.

Vroeger wel idd. Maar de laatste keer dat ik bij der was was kort na de 1ste lockdown. En toen deed ze er niet meer aan. Wie weet is dat nu veranderd. Hoor het graag want als ze weer pzc doet ga ik wel langs

Ik kwam vroeger heel vaak bij Aimy. Dat was nog in de tijd dat ze een Marokkaanse buurvrouw had en ik elke keer met veel moeite een keus moest maken tussen beide dames. Aimy heeft voor zover ik weet nog nooit cim gedaan. Ik ben wel ontelbare keren bij haar geweest voor pijpen zonder condoom dus dat deed ze toen wel. Of ze dat nog steeds doet durf ik niet te zeggen.
Weet iemand of ze pzc en cim doet?

Ik kwam vroeger heel vaak bij Aimy. Dat was nog in de tijd dat ze een Marokkaanse buurvrouw had en ik elke keer met veel moeite een keus moest maken tussen beide dames. Aimy heeft voor zover ik weet nog nooit cim gedaan. Ik ben wel ontelbare keren bij haar geweest voor pijpen zonder condoom dus dat deed ze toen wel. Of ze dat nog steeds doet durf ik niet te zeggen.
Was dat niet de Marrokkaanse Imane?
Dat was een top meid!

Was dat niet de Marrokkaanse Imane?
Dat was een top meid!
Dat was Imane idd, verdomme wat was zij lief en lekker. Echt zelden in mn leven zo lang bij een DVP per sessie gebleven. Soms bivakkeerde ik er een uur of 3 en haalden/bestelden we wat te eten en haar pijpkunsten waren ook van zeer hoog niveau. Eeuwig zonde dat ze ineens vertrokken was.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
35
Vanmorgen vroeg in de Doubi,was nog erg rustig en zag niks waar ik overheen wou,op punt om weg te gaan zag ik Aimy,ff praatje gemaakt en hop naar binnen en de trap op(moest wel mond kapje op)
Een maal op de kamer na opfrissen en uitkleden een staande verkenning,op bed begon ze zoals gebruikelijk rustig en zacht te pijpen en na verloop van tijd steviger,onder tussen me ballen en sterretje subtiel verwennend,zalig!
Neuken eerst Aimy boven op,vervolgens doggy en me leeg gespoten in het missionaris standje.
Kom al jaren regelmatig bij deze dame,altijd een zekerheidje wat dienstverlening betreft.

Vanmorgen vroeg in de Doubi,was nog erg rustig en zag niks waar ik overheen wou,op punt om weg te gaan zag ik Aimy,ff praatje gemaakt en hop naar binnen en de trap op(moest wel mond kapje op)
Een maal op de kamer na opfrissen en uitkleden een staande verkenning,op bed begon ze zoals gebruikelijk rustig en zacht te pijpen en na verloop van tijd steviger,onder tussen me ballen en sterretje subtiel verwennend,zalig!
Neuken eerst Aimy boven op,vervolgens doggy en me leeg gespoten in het missionaris standje.
Kom al jaren regelmatig bij deze dame,altijd een zekerheidje wat dienstverlening betreft.
En je hebt ook een prostaat massage gekregen?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan