Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk overweeg te gaan. Ben die dag in de buurt. Geen ervaring met deze club dus hoop dat iemand hier nog wat kan delenIemand die donderdag naar Buddha Bang gaat in Club Buddha, of al ervaring heeft met dat feestje?
Ben in november geweest op de Buddha Bang. Waren over het algemeen aantrekkelijke dames maar geen 9 zoals aangekondigd en veel te veel mannen. Kun je beter naar Balen gaan Eroxx of Climax.Ik overweeg te gaan. Ben die dag in de buurt. Geen ervaring met deze club dus hoop dat iemand hier nog wat kan delen
Thanks voor de infoBen in november geweest op de Buddha Bang. Waren over het algemeen aantrekkelijke dames maar geen 9 zoals aangekondigd en veel te veel mannen. Kun je beter naar Balen gaan Eroxx of Climax.
Ik zal er ook zijn. Is mijn eerste keer in Club Buddha.Ik naar buddha bang 9 best knappe dames met enkele echte toppers
Tenzij de hele opzet erg veranderd is, vind ik het maar niks.Of is heel die ero-expo een beetje overroepen?