Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@Deckx bedankt voor slimme opmerking.Wanneer je voor de tijd betaalt is het ook niet buiten het werk om.
Haha, toch wel scherp dit.Wanneer je voor de tijd betaalt is het ook niet buiten het werk om.
Precies! Het heet toch niet voor niks 'betaalsex'!Tot ik op haar profiel vrij nadrukkelijk zag staan dat ze ook dinner dates en dergelijke deed.
Stel dat je uit eten gaat bij een erg lekker restaurant, daarna wat drinken ergens, dan een club in, jij betaalt logischerwijs alles van het eten en drinken, maar je moet dan aan het einde van de avond haar toch 8 x 60 = 480€ toestoppen én er heeft geen sex plaatsgevonden….terwijl je normaal voor 100-200€ de hele kamasutra doorneemt.
Dan zie ik het nut er niet van in.
Dus jij zou nooit vrienden kunnen worden met een dvp?Precies! Het heet toch niet voor niks 'betaalsex'!
Als ik afspreek met een DVP... is het voor sex! Voor de rest spreek je af met vrienden... ga je stappen, uit eten... of weet ik wat! Mijn mening!
Vrienden... ja, waarom niet?Dus jij zou nooit vrienden kunnen worden met een dvp?
Nee, maar als je haar tarief betaalt is het gewoon haar werk en ben je klant.Vrienden... ja, waarom niet?
Maar dan ge je dus NIET betalen voor een 'dinnerdate!' aan haar tarief.
(en als man betaal ik graag het restaurant)
Al doende leer je!Waarom zou je vrienden willen worden met een dvp? Eerst verlies je een lekker kutje die je niet meer mag neuken en uiteindelijk word je alleen maar gebruikt voor hulp. Persoonlijk heb ik daar totaal geen behoefte meer aan. Been there done that.
Ik denk ook wel dat het kan, maar kortstondig.Kan allebei. En je blijft het kutje neuken en daar betaal je voor en je gaat naar de film of uit eten en dan betaalt zij soms en jij soms. Ik heb het gehad. Dus dat kan wel. Dvp en vrienden. Geen relatie of verliefdheid is er dan. Wel vriendschap.