Ik denk idd dat ik het heel kort, losjes benoem als we concreet iets afspreken.Mijns inziens had je dat meteen bij het maken van de afspraak duidelijk moeten krijgen. "Even voor de duidelijkheid, wat we nu afspreken is geen betaald uitje, toch?" ofzoiets.
Nu is er een soort onduidelijkheid waar je een beetje mee zit, lijkt het, gezien het feit dat je er vier alinea's aan spendeert.
Misschien kan je het alsnog helder krijgen zonder dat het pijnljk wordt. Maar dat zal dan wel moeten op een moment dat zij de boel nog kan afblazen. Dus niet aan het begin van de eigenlijke afspraak.
Maar heel losjes, want eigenlijk was het voor mijn gevoel al duidelijk.
En als er wel een betaling tegenover stond dan zou het toch logisch zijn dat zij daar voor de afspraak over begint toch?
Ik bedoel: Ze weet dat ik onlangs wel eens 30 minuten ipv 1 uur bezocht toen ze haar uur tarief verhoogde, dus het zou raar zijn als ik dan ineens 1.000€ voor een diner date zonder sex neerleg lijkt me.
Wil haar eigenlijk juist niet schofferen door over geld te beginnen, het lijkt me voor zich te spreken.
Maar goed: Omdat we elkaar op deze manier kennen, misschien toch heel nonchalant kort aanstippen.