Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Een beetje meer respect voor een sexpop eej
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEhm, als er nieuwe dames bijkomen, dan heb je meer keus. Er stoppen ook altijd dames. De markt, als je de prijzen bedoelt, zal denk ik niet veranderen. Misschien wordt alles wat duurder de komende jaren, vooral bij clubs verwacht ik dat. Een dame €40-60 betalen voor een uur is nauwelijks nog te verkopen aan de dames.Ben benieuwd wat dat met de markt gaat doen komende tijd.
Ehm, als er nieuwe dames bijkomen, dan heb je meer keus. Er stoppen ook altijd dames. De markt, als je de prijzen bedoelt, zal denk ik niet veranderen. Misschien wordt alles wat duurder de komende jaren, vooral bij clubs verwacht ik dat. Een dame €40-60 betalen voor een uur is nauwelijks nog te verkopen aan de dames.
Dat is mooi dubbelzinnig samengevat.Ik denk dat voor het merendeel van de dames geldt dat het wel in de top 3 van no go's staat. Afdingen.
Ik had er altijd 2 antwoorden op.
"We staan niet op de markt of wel"
"Je mag nu €100 huftertoeslag bovenop de uurprijs betalen als je nog wilt komen, gewoon omdat je dit vroeg ". Ik liet ze sowieso nooit komen.
Dat is mooi dubbelzinnig samengevat.
Dat is mooi dubbelzinnig samengevat.
Neem het leven niet zo serieus. Je overleeft het toch nietJe kent die mop toch?
Waarom kreunt een Nederlandse man als hij klaarkomt?
-Het moet uit zijn eigen zak komen.
Maar als je meer betaalt om te moeten komen? Heel bijzonder.
Afdingen vind ik ook 'not done' Het is tenslotte geen koehandel. Behandel de dame met respect! Als je het tarief te duur vind, zoek dan een andere dame.
Van de andere kant vind ik upselling ook 'not done' Spreek gewoon de dienstverlening af en betaal daar het gevraagde tarief voor of zie van de date af.
Niks meer of minder betalen. Fooi geven is weer wat anders, dat doe je vrijwillig en bepaal je gewoon zelf.
Tja, afdingen zou ik niet doen, bijbetalen evenmin. Ik maak de schifting thuis al waar het om het tarief gaat, dat ga ik niet ter plaatse doen.Neem het leven niet zo serieus. Je overleeft het toch niet
Wat ik dan weer bijzonder vind is afdingen. En ja daar kun je dan een bijzonder antwoord op verwachten. Maar ieder zo z'n ding
Nog eentje dan, ooit gemaakt tijdens een radio-uitzending, waarbij één van de presentatoren vraagt wie er allemaal op een bepaald feest komen.dan kom ik nu
Tja, afdingen zou ik niet doen, bijbetalen evenmin. Ik maak de schifting thuis al waar het om het tarief gaat, dat ga ik niet ter plaatse doen.
Nog eentje dan, ooit gemaakt tijdens een radio-uitzending, waarbij één van de presentatoren vraagt wie er allemaal op een bepaald feest komen.
Waarbij een andere aanwezige vraagt: " -komt *naam* op de motor?"
Waarop een andere aanwezige gevat opmerkt: "die komt overal op".
ik zou het zelf ook niet doen, maar ik kan mij best goed voorstellen dat mannen het wel doen, zeker als je bijvoorbeeld een afspraak wilt voor meerdere uren of bepaalde extra's wilt afnemen. Om dan een fixed prijs af te spreken, vind ik vrij normaal eigenlijk.Tja, afdingen zou ik niet doen, bijbetalen evenmin. Ik maak de schifting thuis al waar het om het tarief gaat, dat ga ik niet ter plaatse doen.
ik zou het zelf ook niet doen, maar ik kan mij best goed voorstellen dat mannen het wel doen, zeker als je bijvoorbeeld een afspraak wilt voor meerdere uren of bepaalde extra's wilt afnemen. Om dan een fixed prijs af te spreken, vind ik vrij normaal eigenlijk.
Vanuit het oogpunt van de dame, je staat inderdaad niet op de markt, maar je bent ook bijvoorbeeld geen loodgieter waar je een factuur van krijgt.
Maar afdingen op de instapprijs vind ik wel ongepast.
Bij een dvp die adverteert met duidelijke uurprijzen is het duidelijk en hoef ik geen prijs te vragen of te discussieren over de prijs.Het ligt er misschien ook wel aan hoe je het vraagt.. Ik heb geen idee want ik ken alleen maar de voorbeelden uit de openingspost met als toevoeging
"Ja dat ga ik echt niet betalen hoor" (dit gaat dan over extra's)
"Wat krijg ik voor 50"
"Uur voor 100?"
"Pzc gratis?"
Om heet van te worden
Het lijkt er op dat je toch nog wel actief bent als DVP.Gohja. Van veel factoren afhankelijk dan. Zo ken ik klanten die ook zonder seks zo arbeids intensief zijn om het zo maar even te zeggen, dat er geen haar op mijn hoofd is die eraan denkt het tarief te verlagen bij meerdere uren. Als ik bedenk hoe moe ik ervan wordt Is het een hele relaxte die meerdere uren wil zou ik er misschien overna denken. Maar waar trek je dan de grens hè
Plus ik ben dat ook niet gewend. Het langste was ik werkzaam in een privéhuis en dan betaalt de klant gewoon tarief van het huis. Of hij nu 1 of 6 uur komt zelf werken heb ik maar eventjes gedaan en voornamelijk 1/2 of 1 uurtjes. Daar gaat echt niemand op afdingen. Gaat gewoon niet gebeuren. Ook niet bij 2 of 3 uurtjes. Vanaf daar zou het er dan denk ik aan liggen wat we allemaal gaan doen. Wil je 4 uur uit eten, of wil je 4 uur aan m'n hoofd zeuren op een kamer
Ik ben het met je eens. Als je zo onder plak zit bij een dvp (die je niet eens kent) dan is het vragen om financieel uitgekleed te worden.Wat zijn sommige mannen hier gehersenspoeld niet normaal meer, sinds wanneer is een vraag stellen aan een dvp onbeleefd. Je vraagt netjes of het goedkoper kan zegt ze ja jij blij zij blij, zegt ze nee even goede vrienden that's it. Ik spreek uit eigen ervaring 1 op de 6 dames doen het voor minder mits je het probeert natuurlijk. Dit advies is voor de wandelaars die een lage budget hebben of niet veel willen betalen.
Het lijkt er op dat je toch nog wel actief bent als DVP.
ik snap dat willen onderhandelen over prijzen niet. doe je dat bij de bakker ook?Wat mij betreft is het niet respectloos. Het is vrijblijvend en een ieder heeft recht om nee te zeggen. Ik stel mezelf altijd de vraag, hoe weet je waar de grens is als iemand je die grens niet aangeeft? Zo ook bij onderhandelen, er zijn blijkbaar dvps die er moeite mee hebben om te onderhandelen en zien het als not done. Maar dat staat niet op je voorhoofd geschreven... Dus zet het dan maar in je advertentie dat je er niet tegen kan. Dat is eerlijk en oprecht, maar iemand direct blokkeren
ik snap dat willen onderhandelen over prijzen niet. doe je dat bij de bakker ook?
als iemand duidelijk prijzen vermeld dan verwacht ik absoluut niet dat daar overhandeld over dient te worden.
ik ben zelf ook zo, als ik iets tweedehands verkoop zet ik er altijd een prijs bij en dat dit een vaste prijs is.
van zodra iemand me contacteert en een lagere prijs aanbied blokkeer ik die ook.
vind het gewoon respectloos
ik snap dvps die klanten die een lagere prijs willen onderhandelen direkt blokkeren zeer goed.
klanten genoeg die toch de vermelde prijs betalen zonder zeuren...
en af en toe zal je wel een dvp vinden die wil onderhandelen, maar vraag me dan af indien ze toch beslist om tegen een lagere prijs te komen hoe goed haar inzet en service wel zal zijn.
of misschien zijn er idd dvps die geen probleem hebben met onderhandelen (andere cultuur waar dit normaal is)
Dinerdate al 2 keer gedaan met een vaste dame en beide keren gewoon gevraagd hoeveel dinerdate plus 2 uur "dessert " me zou kosten.Ik vind dat je alleen mag afdingen bij een langere afspraak of specifieke wensen.
Met die specifieke wensen bedoel ik wel dingen die ook voor ons als dames leuk zijn. Bijvoorbeeld een spa of dinnerdate.
De rest kan gewoon de pot op, en word genegeerd tot dat ze de normale prijs willen betalen.