Zie je veel hoor. Ze willen hun lichaam niet geven voor 100 euro.maar wel halfuurtjes
Als je naar de mogelijkheden kijkt wat Veerle aanbiedt vind ik de prijs fair per uur.
Je kan zo all-in prijs met wat ze allemaal aanbiedt toch niet verwachten voor €100 euro? Er is geen enkele DVP die dit doet met betaalde ontvangst. Half uur = €120 en uurtje = €200 zegt ze zelf. Nou als ik het goed gelezen heb zit daar ook pzc en cim bij inbegrepen en lijstje met mogelijkheden is wel wat langer met wat ik nu allemaal opnoem. Dan is dat voor een betaalde date niet duur.
Tuurlijk het kan altijd anders. Je kan ook naar het cafe' gaan en bij klik met een dame je laten pijpen voor nop of een wilde nacht beleven met alles erop en eraan. Dat kost je dan wat gezelligheid, en wat drankjes.
Maar voor een DVP die een all-in prijs rekent is het fair. Ik ken genoeg dames die deze extra's nog bovenop de uur prijs gooien waardoor je nog duurder uit bent. Ik ken ook dames die bepaalde extra's zoals anaal pas doen wanneer je een uurtje boekt.