@Testytime: heb je de stap al gezet? Zo nee, dan nog wat "tips en bespiegelingen" van mij.
Als je naar een DvP gaat, is het voor haar (en ieder ander in dat privéhuis) duidelijk waarvoor je er komt en wat je zo meteen gaat doen. Dus laat je zenuwen vallen, je hoeft niks te verbergen. Zelfs al kom je iemand anders tegen die je ook nog eens kent (in sommige privehuizen kan dit niet, maar een ongelukje is altijd mogelijk), je bent er voor hetzelfde doel.
Vergelijk het bezoeken van een DvP niet met het versieren van een vrouw. Bespreek gewoon je behoeftes, want je koopt immers een dienst. Maak ook niet de vergissing dat "omdat je al snel intieme dingen met haar doet", dat ze jou ook heel leuk moet vinden. Je hebt geen vrouw versierd, je hebt een sexuele/erotische dienst gekocht. Er zijn vele mannen die zich dat niet (of te laat) realiseren met alle consequenties van dien. Als je op dit soort sites zoekt, zul je de topics waar ik het nu over heb vanzelf vinden. Uiteraard zijn er ook uitzonderingen. Het woord zegt het al.
Ik sta 100% achter de tekst van Luna hierboven. Je hebt een geweldige vrouw, haal zaken niet door elkaar.
Als je voor een privéhuis hebt gekozen, vertel gewoon dat het voor jou de eerste keer is, dat je niet weet hoe het er aan toe gaat en dat ze je wat dat betreft nog even moet helpen. Ga er maar gerust van uit dat de DvP van jouw keuze vele mannen heeft langs zien komen en jou op basis van de eerste indruk al op de juiste waarde heeft ingeschat. Verberg niks, heeft geen zin, je hebt er alleen jezelf maar mee. Uiteraard hoef je niet alle details over jezelf te vertellen, dat doet zij ook niet.
Over haar leeftijd: een DvP wordt niet elk jaar een jaartje ouder. Als je er naar mocht vragen vertellen ze je die leeftijd met een knipoog. Mijn ervaring: een vrouw van "in de 30" heeft al het nodige meegemaakt en kan geweldige diensten leveren.
Sommige diensten van de dame zijn niet inbegrepen in de standaard prijs. Wees daarom duidelijk als je echt speciale wensen hebt. Ik ben zelf van mening dat bepaalde handelingen van haar en die van jou gewoon in de prijs zouden horen te zitten. Als je niet van plan bent om haar bijvoorbeeld minuten lang te vingeren of te beffen, maar wel behoefte hebt om haar eventjes zachtjes aan te raken, te strelen, of te likken dan zal ze daar zeker niet het tarief voor "ongelimiteerd vingeren of beffen" voor gaan rekenen. Ik heb het nog niet meegemaakt.
Persoonlijk zou ik voor safe sex gaan en dat ook aan haar vertellen. Pijpen zonder condoom, beffen etc. kan bij sommige DvP's als extra worden afgenomen, maar hoeveel risico wil je nemen. Je hebt immers thuis je vrouw en die wil je niet opzadelen met een ziekte. Ook al worden de dames in een privéhuis regelmatig getest, het risico is nooit 0%.
Ga bij het maken van een afspraak niet voor een te korte periode, ik zou je adviseren om een uur te boeken. Je creëert hiermee rust voor jezelf en het is fijner voor jouw ervaring en voor haar.
Zelf vind ik 1x klaarkomen wel genoeg (zal misschien iets met mijn leeftijd te maken hebben…). Ik heb wel eens gehad dat een dame me vroeg of ik niet nog een tweede keer wilde klaarkomen. Dus, als je dat graag wilt, bespreek het gewoon. Dat geldt ook als je vindt dat het tijd wordt voor een extra/ander/nieuw standje.
Houd bij het "nog een keer klaarkomen" wel rekening met de resterende tijd, want om in de laatste 5-10 minuten perse nog een keer te willen…. Accepteer dat het voor de dame ook niet fijn is om alle keren via "intiem" bij haar klaar te komen. Een goede pijpbeurt of handjob zou voor jou toch ook goed moeten zijn, toch? Daarbij zou je zelf ook moeten begrijpen dat je in 1 uurtje ook niet van haar kunt verwachten dat jij dan heel vaak maar kunt klaarkomen. Wil je echt meer dan twee keer klaarkomen, boek dan langer dan een uurtje. Houd rekening met de dame, dat zal ze zeker kunnen waarderen.
Last but not least: een DvP is net als jij en ik ook een mens, dus behandel haar met respect. Wees blij dat ze er is en dat je dit soort diensten bij haar kunt afnemen.