Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen Blonde Bimbo, mooie vrouw, mooie boezem, licht gebruind, ge zoudt ze zo meenemen naar huis
Een wekker in Gent?? Zelfs in Brussel, de bakermat van de wekkers is dat gebruik bijna verdwenen...En vriendelijk was ze ook! Ik mocht nog enkele minuten doordoen toen de wekker afliep, en toen ik vertrok, spreidde ze haar vingers en zei: "Give me the five".
Een wekker in Gent?? Zelfs in Brussel, de bakermat van de wekkers is dat gebruik bijna verdwenen...
Als ze dat bij mij hanteren dan gaat de mijne in elk geval het eerst af en ben ik weg (en idd. mijn 50 euro ook maar mij zien ze in elk geval niet meer terug). Profiteren moeten wij zeker niet doen bij dames maar het omgekeerde is soms ook een feit... Beetje wederzijds respect...Ja idd die wekker , bij mij is dat echt uit den boze.
Smijt hem gewoon buiten die wekker'k Heb er feitelijk weinig of nog geen last van gehad.... maar ik zal het haar de volgende keer wel zeggen dat zo'n wekker eigenlijk niet meer van deze tijd is
Klopt, ik dacht ongeveer hetzelfde. Miniem, zeer miniem, zo net dat ietsje meer. Stoort helemaal niet. Maar ze blijft een echte Bimbo-Bombshell, miljaardeOnlangs ook eens bij geweest. Wou er vanavond ook eens bij binnen, maar de tijd was nipt en ik zag al iemand bij haar binnenglippen, dus zal voor andere keer zijn.
Hou er wel van dat ze ieders hoofd doet draaien en de goesting voelt bij het zien van haar bimbo lijf en gezichtje.
Laatste keer was het alweer in orde, maar ze is toch ietsje bijgekomen vind ik. Geen probleem. 't Is geen rolmops, maar ik houd wel van haar getraind lijfje.