wow...
Vandaag dus mijn eerste afspraak met Adele en... ik kan alle lof in de overige recensies alleen maar bijtreden!
Een afspraak met Adele is een totaalervaring van binnenkomst tot de allerlaatste kus aan de deur bij het vertrek.
Haar lichaam is helemaal mijn type, met ook nog een knap, lief gezicht. Mijn specifieke kledingverzoek was prima volbracht.
Ze is heel zorgzaam, helpt bij het uitkleden en achteraf terug aankleden, ze zeept je helemaal in bij het douchen, blijft bij het afscheid nemen kussen tot de allerlaatste mogelijke moment...
heb extra betaald voor pijpen zonder condoom (doet ze zeer lekker) want ze gebruikt zelf de beruchte rode condooms maar desondanks was de seks heerlijk.
Wat een prachtig lichaam! En ze weet het zeer goed te gebruiken! Het kussen was in het begin heel voorzichtig, maar eens we elkaar een beetje gewend waren... zalig intens, lang, passioneel...heerlijk!
Op voorhand had ze gevraagd of ik één of twee keer kon klaarkomen. Ik koos voor twee keer. Een tweede keer klaarkomen zat er voor mij echter niet in vandaag. Heb haar wel klaar gebeft na een langzame, lekkere verkenning van haar lichaam en daar genoot ze merkbaar van. Ze kwam rillend klaar waarna ze speels zei "today is my day! Next time is your day!". Voor mij was dit eigenlijk sowieso al 'my day' door dit zalige uurtje met haar
herhalingsgevaar: eum...kan ik nu al terug?
Iemand recent mee afgesproken?
In haar advertentie staat "puur natuur" (ongeschoren), klopt dat?
Op haar foto's is een bescheiden toefje intieme beharing te zien: dat vind ik nog ok, maar ik zou het een behoorlijke turnoff vinden daar een stevige beharing aan te treffen…
het bescheiden toefje klopt
geen stevige beharing verder (en ook gladde oksels, waar mijn okselfetish dan weer blij mee is
)
EDIT: zag dat jij haar ondertussen zelf in levende lijve hebt kunnen aanschouwen, maar is misschien handig voor andere meelezers.