Recensie Adele, Zellik/Brugge 4,09 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand recent mee afgesproken?

In haar advertentie staat "puur natuur" (ongeschoren), klopt dat?

Op haar foto's is een bescheiden toefje intieme beharing te zien: dat vind ik nog ok, maar ik zou het een behoorlijke turnoff vinden daar een stevige beharing aan te treffen…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130 + 20 (pzc)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb er deze week een uurtje mee afgesproken, ze ontvangt in Zellik op het gebruikelijke adres. Relatief discreet (want je parkeert de wagen verderop), je staat er een minuutje voor de deur (tegen dat ze de trap afkomt) en het krakend bed is zeker hoorbaar voor een andere aanwezige in het gebouw (die ongetwijfeld wel weet wat daar gebeurt).

Zonder twijfel -naar mijn smaak- de aantrekkelijkste dvp waarmee ik tot nu toe afsprak. De foto's zijn dus waarheidsgetrouw, inclusief haar verleidelijke glimlach en ondeugende blik. Zeer slanke verschijning, mooi gevormde heupen, kleine maar leuke borstjes met mooie tepels en als kers op de taart stockings die haar zeer goed stonden.

Ze spreekt Engels, voldoende voor zich uit te drukken maar een gesprek is moeilijk.

Hele lieve en toegewijde dame, de afkomst / cultuur speelt daar vermoedelijk wel haar rol in. Heel aangenaam maar tegelijk voor mij wat onwennig, je komt dat gewoon niet tegen in onze cultuur / maatschappij.

Eerst even kort douchen, was niet nodig want ik was net gedoucht maar uit respect even snel opfrissen.

Ze vroeg bij aanvangst meteen of ik twee keer wou, als dat me nog lukt: graag!

Ik mocht me op mijn buik leggen en ze begon met wat sensuele strelingen en zoenen over mijn hele rug, af en toe eens mijn hals opzoekend. Het duurde niet lang of ik stond paraat en mocht me omdraaien.

Karig met zoenen, bij mij helaas geen TZ. PZC was extra (goed gekozen want ze tovert rode condooms tevoorschijn voor het intieme stuk). Ik moet de eerste dame nog ontmoeten die er in slaagt me enkel al pijpend tot het eind te brengen, maar qua inzet en techniek deed ze zeker haar best. Af en toe een verdienstelijke poging tot deepthroat.

Ik stelde na een paar minuutjes voor dat ik haar tegelijk zou verwennen, ze antwoordde "later". Het leek erop dat ze eerst even de druk van de ketel wou halen vooraleer een uitgebreider liefdesspel aan te gaan. Toen haalde ze een condoom boven en begon ze aan een stevig ritje op mij. Ze is toch vrij strak en ondanks de rode condoom vrij snel gekomen.

Daarna wat small talk en vrij snel overgegaan naar een aangename massage (maar verwacht daar niets bijzonders van). Ze heeft daarna wel stevig haar best gedaan om me -met resultaat- terug op sterkte te krijgen. Nog twee standjes gedaan vooraleer ik onder enige aanmoediging de strijd verloor.

Nadien nog even douchen (ze zeept je rug in…) en smalltalk en hup terug de wereld in.

Lang geleden dat iemand me zo kort op elkaar een tweede keer zover kreeg, dat is een eervolle vermelding waard (net zoals de rest van haar inzet).

Herhalingsgevaar: zeer groot, al hoop ik dat er dan wel tongzoenen en beffen bij komt. Ondanks haar zachte en sensuele aanpak (of toch in het voorspel want daarna komt ze wel stevig los) is het door het uitblijven van tongzoenen en de karige zoentjes toch te weinig GFE voor wat ik hoopte. Ik ga er voorlopig en voorzichtig van uit dat een regelmatige bezoeker daar meer succes in heeft.

Minpuntje: Mariah Carey stond in de kamer heel de tijd op Ken Lee te roepen.

Ze blijft twee weken deze keer (nog een week op het moment van dit schrijven), ze heeft meerdere keren gevraagd of ik snel terug kwam dus ze heeft het niet zo druk denk ik momenteel.

Behandel ze met respect aub want ik zie ze graag terugkomen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan