Recensie Adele, Antwerpen, Verversrui 5/1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B200

Stamgast
542
21/09/21
870
47
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs per ongeluk bij Adele binnengestapt, wou eigenlijk Karina bezoeken waarvan ik gelezen had dat ze hier zou zitten. Maar het was dus Adele, eigenlijk helemaal m'n type zo niet maar stond al binnen dus ja, we zien wel...
Adele is erg vriendelijk. Ze heeft wel heel grote silicone borsten en afgezien daarvan vind 'k ze niet echt zo'n heel vrouwelijk gevormd lichaam hebben. Hierdoor sluipt er wat twijfel in m'n hoofd, het is toch wel een echte vrouw? 🤨 Dat helpt me natuurlijk niet echt tijdens het verdere verloop 😅
In ieder geval, ze doet haar best en pijpen is wel ok. Neuken gaat me toch wat minder af maar dat ligt zeker niet aan haar inzet. Het ontbreken van fysieke aantrekking speelt me nu toch echt parten dus een hoogte punt gaat er niet van komen. Ze stelt voor om het met de hand af te maken. Dit doet ze zeer vakkundig! Dus nog wel fijn afgesloten.

Als ze wel je type is denk ik dat ze een bezoekje waard is, ze is lief en gedreven om er wat van te maken. Voor mij is er echter geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan