Rubriek voor OF, FC, F2F etc etc

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

visitor

Newbie
13
05/01/22
16
Wellicht een brug te ver, maar ergens waarom ook niet.. heel eerlijk, dit komt voort uit een slechte ervaring, maar realiseerde me daardoor ook dat hier (volgens mij?) nog niks voor bestaat.

Is het een idee om naast "Prive Ontvangst" "Clubs & Privehuizen" etc etc.. ook een rubriek te hebben voor Social media dames zoals OF, F2F etc... wellicht past het beter bij een andere rubriek ook prima. In elk geval een deel van het forum waar we onze mening kunnen delen over een afzonderlijke dame van een social media kanaal, net zoals de dames die we bezoeken alleen dan dus over deze vorm van service verlening.

Ongetwijfeld zitten zij zelf hier totaal niet op te wachten. Maar tegelijkertijd is er nu geen enkele manier om erachter te komen wat voor praktijken sommige er op na houden, kom je vaak pas achter nadat je een aantal ofwel veel € heb uitgegeven. Tegelijk zijn er wellicht dames die juist een top service leveren, goeie content zoals beloofd, leuke gesprekken wellicht etc.. en die wel in het zonnetje gezet mogen worden. Volgens mij heeft die hele social media markt redelijk vrij spel om maar lekker te doen wat ze willen. Bij sommige betaal je €100 voor een filmpje van 45sec waar je niks zit. Bij andere sluit je een abonnement af van €3 p/mnd en daar zit alles bij inbegrepen...

smaken verschillen, meningen verschillen, dit is niet anders dan bij dames die we graag bezoeken.
Uiteraard kunnen en mogen we geen beeldmateriaal delen, om dingen te zien moet je bij de social page van de betreffende dame zijn.

Ben benieuwd hoe andere hier over denken.. of wellicht is er een plek voor die ik niet ken? maar dan nog denk ik dat het hier op GR een prima toevoeging kan zijn. Het zou naar mijn mening de dames die het verdienen meer opleveren en de kwaliteit van andere dames omhoog brengen.
 
Ik heb helemaal niets met dit soort content en deals en doe daar dus ook niet aan.
Maar ik begrijp het idee van topic starter en ben het er wel mee eens dat het ergens een plekje verdient waar er over gesproken kan worden. Het is uiteindelijk ook een dienst die door een dame voor geld wordt aangeboden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan