Midnightwolf
Newbie
- 6
- 29/09/21
- 1
Wat is er de laatste weken aan de hand in Gent. Bij de heropening was het niet veel soeps maar nu is er gewoon niks meer ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren't Ja Midnightwolf, ik weet het ook niet. Ik ga - een uitzondering niet te na gesproken - altijd 's avonds (ten vroegste vanaf 21u00); Op de dayshift heb ik totaal geen zicht (maar al veel gelezen dat het niks meer voorstelt). In de nightshift zijn zowat al de 'beteren' weg: Alexandra (bar Vogue Schepenenvijversraat 21/3), Vanessa (bar Crystal Schepenenvijverstraat 19A2), Antonia (Schepenenvijverstraat 23/3), Nathalie (Vanderdonckdoorgang open gedeelte 15R). Rest nog Anna, de Roemeense met de lange zwarte haren en zéér mooie looks (Bar Navy (het vroegere La Seduction) Schepenenvijverstraat 2M middelste raam). Ze heeft een mooi lichaam, is vriendelijk (+ mooie aantrekkelijke glimlach) en is goed voor wie van Soft seks houdt. In Oostende is het ook zo goed als niks (vorige week geweest in de nachtshift). Heb jij nog aanraders aub ?; Grt. Dorisday.Wat is er de laatste weken aan de hand in Gent. Bij de heropening was het niet veel soeps maar nu is er gewoon niks meer ?
Helaas Dorisday, al mijn toppers zijn weg. Heb er al een paar gedaan maar dit zijn helaas pijnlijke weggesmeten euros geweest. Enkel Daniela in de belgradostraat als je fan bent van zeer zeer rustig. De rest durft ik niet meer proberen uit vrees van tegenvallen.'t Ja Midnightwolf, ik weet het ook niet. Ik ga - een uitzondering niet te na gesproken - altijd 's avonds (ten vroegste vanaf 21u00); Op de dayshift heb ik totaal geen zicht (maar al veel gelezen dat het niks meer voorstelt). In de nightshift zijn zowat al de 'beteren' weg: Alexandra (bar Vogue Schepenenvijversraat 21/3), Vanessa (bar Crystal Schepenenvijverstraat 19A2), Antonia (Schepenenvijverstraat 23/3), Nathalie (Vanderdonckdoorgang open gedeelte 15R). Rest nog Anna, de Roemeense met de lange zwarte haren en zéér mooie looks (Bar Navy (het vroegere La Seduction) Schepenenvijverstraat 2M middelste raam). Ze heeft een mooi lichaam, is vriendelijk (+ mooie aantrekkelijke glimlach) en is goed voor wie van Soft seks houdt. In Oostende is het ook zo goed als niks (vorige week geweest in de nachtshift). Heb jij nog aanraders aub ?; Grt. Dorisday.
Merci Midnightwolf. Grt. Dorisday.Helaas Dorisday, al mijn toppers zijn weg. Heb er al een paar gedaan maar dit zijn helaas pijnlijke weggesmeten euros geweest. Enkel Daniela in de belgradostraat als je fan bent van zeer zeer rustig. De rest durft ik niet meer proberen uit vrees van tegenvallen.
Je kan zeker niet ontkennen dat Gent er zwaar op achteruit gegaan is. Ik ga er al langer dan 20 jaar, en het verschil met vroeger is duidelijk. Bij toeval was ik gisteren in Duisburg (Vulkanstrasse) en wat je daar ziet: je zou er elke dag heen willen rijden. Een grote hangar volgestouwd met containers voor de dames (zelfs gestapeld), inclusief 2-persoonsmatras, lavabo, airco, badkuip, ... De leeftijd van de dames gemiddeld begin/mid de twintig en meestal heel knap; je weet niet wat eerst gekozen. En zoals je waarschijnlijk al wist, de prijzen - die zijn onveranderd sinds jaren - 30 euro voor 20 minuten of 50 euro voor een half uur. Zet dat maar eens tegenover de "duurdere" prijzen hier (50 euro voor een kwartiertje). Het is precies alleen hier dat het duurder geworden is, dus zo normaal is het toch niet. En de verleende services is niet overeenkomstig het tarief, i can tell you that.
Waar ik al content mee zou zijn is als de keuze van dames weer zou zijn zoals vroeger, en de bezettingsgraad veel
nu ja bezetting mag beter en vroeger was alles altijd beter. maar 2 jaar geleden had ik voor 10 euro in de supermarkt vandaag voor hetzelfde 25 en zo is dat met alles hier tegenwoordig in belgie.je kan dan ook verwachten dat ze voor 50 euro niet met evenveel plezier hetzelfde doen. in spanje en frankrijk spendeer ik ook veel minder dan hier , alles is in belgie pokke duur geworden dan ook verstaanbaar dat de meeste zullen merken dat ze minder winst maken en dan maar ergens anders proberen waar de leefkosten lager zijn...Je kan zeker niet ontkennen dat Gent er zwaar op achteruit gegaan is. Ik ga er al langer dan 20 jaar, en het verschil met vroeger is duidelijk. Bij toeval was ik gisteren in Duisburg (Vulkanstrasse) en wat je daar ziet: je zou er elke dag heen willen rijden. Een grote hangar volgestouwd met containers voor de dames (zelfs gestapeld), inclusief 2-persoonsmatras, lavabo, airco, badkuip, ... De leeftijd van de dames gemiddeld begin/mid de twintig en meestal heel knap; je weet niet wat eerst gekozen. En zoals je waarschijnlijk al wist, de prijzen - die zijn onveranderd sinds jaren - 30 euro voor 20 minuten of 50 euro voor een half uur. Zet dat maar eens tegenover de "standaard" prijzen hier (50 euro voor een kwartiertje). Het is precies alleen hier dat het duurder geworden is (zoals hierboven beschreven), dus zo normaal is het toch niet. En de verleende services is niet overeenkomstig het tarief, i can tell you that.
Waar ik al content mee zou zijn is als de keuze van dames weer zou zijn zoals vroeger, en de bezettingsgraad veel hoger zou zijn.
Ja is inderdaad algemeen zo. En dan maar klagen dat men in het buitenland zijn producten gaat kopen (bol.com, coolblue, ...), en aan de andere kant de vakbonden die op de rem staan voor weekendwerk etc. Het is mij een landje hoor, België . Dus ik rij met plezier naar Duitsland voor een ganse dag, saunaclub bezoeken en 's avonds nog eens passeren aan de ramen. Met het prijsverschil is uw diesel ruimschoots betaald.nu ja bezetting mag beter en vroeger was alles altijd beter. maar 2 jaar geleden had ik voor 10 euro in de supermarkt vandaag voor hetzelfde 25 en zo is dat met alles hier tegenwoordig in belgie.je kan dan ook verwachten dat ze voor 50 euro niet met evenveel plezier hetzelfde doen. in spanje en frankrijk spendeer ik ook veel minder dan hier , alles is in belgie pokke duur geworden dan ook verstaanbaar dat de meeste zullen merken dat ze minder winst maken en dan maar ergens anders proberen waar de leefkosten lager zijn...
Dan ga jij toch op rare momenten.... in Antwerpen is het wat rustiger dan voor de lockdown maar keuze z'n hoeveelheid genoeg. Denk niet dat je elders groter aanbod vind achter de ramen....Vandaag in Antwerpen geweest op de dag.
Maar daar is het niet veel beter dan in Gent.
Vele vensters leeg .
Zat voor mij niets bij dus het geld weer mee terug naar huis
Ik kan Eddyx zijn verhaal alleen maar bevestigen,ik ken de Gentse redlight buurt niet,skw Antwerpen sinds de jaren '80,maar wat je nu ziet gebeuren is raar,week na week zie je zowel dag als nacht shift achteruit gaan.Zowel qua bezetting.aanbod dames als de mannen.Ik ben er juist geweest en effe gebabbeld met 2 dames en die zeggen it's a dissaster.En toch 2 dames die al jaren aanwezig zijn Kiana en Rosie. Hoe komt het denk je dat meer en meer dames oo sites adverteren en na of voor hun shift privé ontvangen.Probleem is ook dat door de situatie sommige dames hun service achteruit gaat, bang om mogelijk toch een klant te missen,ook niet goed natuurlijk. Ter afronding toen ik rond de middag er was liepen er max 20 mannen rond afgelopen donderdag nacht twee uur half drie 5 mannen dan weet je het wel.Ben dan bij Danniellla grweest vroeger vingerlingstraat nu ss en na de job heb ik nog meer dan een uur beneden met haar gepraat en er amper volk passeerde.Dan ga jij toch op rare momenten.... in Antwerpen is het wat rustiger dan voor de lockdown maar keuze z'n hoeveelheid genoeg. Denk niet dat je elders groter aanbod vind achter de ramen....
de bron van jonge mooie meisjes is nog steeds goed gevuld. Echter spelen er verschillende factoren mee.@Private Partz, join the club. Ik ga ook al vele jaren naar de saunaclubs in Duitsland.
Maar als ik even mag zagen: ook daar heeft de neergang zich al enkele jaren ingezet. Het is eigenlijk een algemeen probleem dat overal aanwezig is: minder dames, minder service, upselling enzovoort.
Wat ook meespeelt is dat de bron van de mooie jonge meisjes uit de Oostbloklanden niet eeuwig kan blijven stromen want op den duur zijn die landen leeg. Het aanbod is volgens mij gewoon over de piek heen (die was, laat ons zeggen, rond de jaren 2008-2012).
Relativeren zal dus het sleutelwoord worden voor de volgende jaren.
Ja, ik hoor en zie ook verschil met voor Corona. Al waren er toen ook al dipjes in herfst en winter. Ik was er donderdag en vrijdag nacht en woensdag overdag, en ik vond het toch steeds keuze genoeg. Uiteraard hier en daar wat lege ramen, maar toch denk ik dat je zeer ver moet rijden om meer aanbod te vinden.Ik kan Eddyx zijn verhaal alleen maar bevestigen,ik ken de Gentse redlight buurt niet,skw Antwerpen sinds de jaren '80,maar wat je nu ziet gebeuren is raar,week na week zie je zowel dag als nacht shift achteruit gaan.Zowel qua bezetting.aanbod dames als de mannen.Ik ben er juist geweest en effe gebabbeld met 2 dames en die zeggen it's a dissaster.En toch 2 dames die al jaren aanwezig zijn Kiana en Rosie. Hoe komt het denk je dat meer en meer dames oo sites adverteren en na of voor hun shift privé ontvangen.Probleem is ook dat door de situatie sommige dames hun service achteruit gaat, bang om mogelijk toch een klant te missen,ook niet goed natuurlijk. Ter afronding toen ik rond de middag er was liepen er max 20 mannen rond afgelopen donderdag nacht twee uur half drie 5 mannen dan weet je het wel.Ben dan bij Danniellla grweest vroeger vingerlingstraat nu ss en na de job heb ik nog meer dan een uur beneden met haar gepraat en er amper volk passeerde.