Ja idd de Nicole met Nederlands accent!Hebben we het hier over dezelfde Nicole?
Diegene waar ik het over heb is een Tsjechische die uit Nederland kwam.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa idd de Nicole met Nederlands accent!Hebben we het hier over dezelfde Nicole?
Diegene waar ik het over heb is een Tsjechische die uit Nederland kwam.
Overleden?Iemand die meer weet van Mercedes?
Blijkbaar zou ze overleden zijn?
Ja, jammer genoeg is dit echt nieuws ?What the...? Was altijd lief en altijd in voor een babbeltje. Als dut echt nieuws is is dit echt triest ??
Klopt inderdaad deze infoIemand postte dit op het andere forum.
https://www.italy24news.com/News/272703.html
Iemand haar nog gezien ondertussen?Ja idd de Nicole met Nederlands accent!
Klopt volledig. Was er donderdagavond. Alle betere dames lijken - al dan niet tijdelijk (?) - met de Noorderzon verdwenen. Vanessa (Chrystal bar), Alexandra (Vogue 1 raam 3-4), Antonia (Schepenenvijverstraat 23/1), Leyla (Navy raam 1), Nathalie (Vanderdonckdoorgang open gedeelte),...enz... Rest alleen nog Anna (Navy middelste raam)... maar dan mag die geen kuren hebben (= vaak zo als ze je ergens anders zag binnengaan...). Bijzonder mooie looks en mooie lichaam maar op seksueel vlak eigenlijk niet echt iets speciaal. Ze is wel heel vaak bezet... In het glazen straatje zat in bar Doceur (das nr 4 denk ik) een tamelijk mooie dame van rond de 28 jaar, zwart kort haar met bril op. Lijkt eerder koel aan het raam, maakt totaal geen aanstalten om je binnen te lokken integendeel ze bekijkt je nauwelijks... (binnen lijkt het wat anders te horen aan het getier en gekreun toen ze bezig was... jadadde, was te horen van op 10 meter afstand), Verder zat in bar Vogue 3 een voor mij nieuwe blondine lang krullend haar, ferme tieten (C-cup) ze ziet er goed uit (ook rond de 28 denk ik) maar lijkt niet zo heel veel werk te hebben... (dus op de hoek, samen met de mollige dame). In Vogue 2 zit ook een mooie meid (mooie looks maar allicht silicone borsten en komt vrij stuurs en onderkoeld over en ook weinig werk... Verder van de rest weinig zaaks.... Antonia - de enige die voor mij nog echt de moeite is - was er op 20/01 nog maar gisteren en eergisteren alvast niet, al dan niet tijdelijk weg ?). Weet iemand iets meer over de dames die ik beschreef maar die ik alleen ken van zien ?Neen, anderen en ikzelf hebben het hier meermaals aangehaald, tis effectief triestig.
Ik heb het in meer dan 10 jaar nooit zo triest geweten.
Tijdens de eerste en tweede golf, voor en na de eerste paar sluitingen, was het zelfs beter.
Ja dat is ze inderdaad 100% zekerHey lonewolf de dame die je bedoelt van schepenenvenvijverstraat straat 21/3 met blonde krullen is zeer zeker stella. Topdame. Moet je als je kan zeker eens bezoeken voor het corona tijdperk een van mijn favoriete dames heb ze keer of 6 bezocht en is voir mij persoonlijk ook wel een toppertje, heel lief en begripvol voor veel, mits het nodige respect want dit is heel belangrijk voor haar. Trust me, probeer haar maar een keer ik denk niet dat het je zal beklagen en zeker niet als je zegt dat ze je opgevallen is, moet zijn dat ze je type wel is voor mij was ze dat vanaf het eerste moment ik in Gent haar gezien heb en ook meteen een klik met haar, je kan ook recencies over haar terugvinden onder stella. 100 procent zeker dat zij het is. En normaal draagt ze van die doorzichtige heels ook.echt een lekker geil kippetje.