Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind Diana top, in de rode lantaarn. Laatste keer vertelde ze me dat maandag en woensdag overdag momenteel haar vaste dagen daar zijn.Hoi
kan iemand een dame aanraden die beschikbaar is in haarlem op maandagmiddag?
Met dank
Laatste keer zat ze in kamer 7, maar daarvoor trof ik haar altijd in kamer 4, maar die was laatste keer bezet door een andere dame. Weet niet hoe de kamerverdeling daar gaat, denk wie het eerst komt.....Diana heeft kort donker haar, Roemeens, redelijk lang en een aantal tattoos. Spreekt gewoon Nederlands (met oost Europees accent).weet jij welk raam of kan je beschrijven hoe ze eruit ziet?
Mocht je contact met haar kunnen krijgen en mocht ze tijd hebben dan zonder twijfel Sofie op kinky.nl
Dank je!Laatste keer zat ze in kamer 7, maar daarvoor trof ik haar altijd in kamer 4, maar die was laatste keer bezet door een andere dame. Weet niet hoe de kamerverdeling daar gaat, denk wie het eerst komt.....Diana heeft kort donker haar, Roemeens, redelijk lang en een aantal tattoos. Spreekt gewoon Nederlands (met oost Europees accent).
In het verleden ook een paar keer bij Anna geweest. Ervaring komt ongeveer overeen met jouw recensie (van Anita, zelfde dame). Was oké, kan geil zijn, maar bij herhaling iets te gemaakt. Zelfde met Andrea op nummer 2, kan een beetje maf wijf zijn, kan erg geil zijn, maar na een paar keer heb ik dat wel gezien, hangt bij haar ook echt van af hoe haar stemming is zeg maar. Bij Diana heb ik veel meer GFE ervaring, maar dat kan ook komen door de leuke klik die ik met haar heb. Weet niet hoe ze bij anderen is. Maar hé, dit is mijn ervaring, ook hier geld: zoveel mensen, zoveel wensen!Dank je!
ben je ooit met Anna van de rode lantaarn 1 geweest? wat denk je?
Wat is het geheim om contact met Sofie te krijgen? Ik heb het al vaak geprobeerd; bellen, appen, voicemail, noem het maar op en geen reactie.Mocht je contact met haar kunnen krijgen en mocht ze tijd hebben dan zonder twijfel Sofie op kinky.nl