50 euro edging handjob

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
voor 50 weinig keuze ;-) besteed 100 en ga naar meesteres Chantall op de Ruysdael Amsterdam, vanaf half jan is ze er weer hoorde ik. je mag me daarna bedanken. meeste dvp's voor 50 hebben hekel aan handjobs, teveel werk ;-)

Waar kan ik terecht voor een goede edging handjob voor 50 euro, liefste omgeving Amsterdam/Utrecht.
Voor 50€???

Lak je nagels rood, ga een 15 min op je hand zitten tot het slaapt en trek jezelf af. Net alsof iemand anders het doet!

Stop die 50€ in je spaarpot en na een paar keer heb je voldoende centjes gespaard om een goede dame te vinden die je kan edgen

Voor 50€???

Lak je nagels rood, ga een 15 min op je hand zitten tot het slaapt en trek jezelf af. Net alsof iemand anders het doet!

Stop die 50€ in je spaarpot en na een paar keer heb je voldoende centjes gespaard om een goede dame te vinden die je kan edgen
Ik heb een dame die een uur doet voor 200 of een half uur voor 150, maar ik vind dat het niet waard. Ik zoek half uur voor 100 of liever 15 min voor 50.

Ach edging…en het mag ook nog niets kosten. 7,5 minuut voor 50 eur is misschien al te veel. Doe een tegenvoorstel voor 3 rukjes voor een tienje. Wees vriendelijk, misschien krijg je wel 4 rukjes voor een tientje. Edging, t'is maar hoe groot of hoe klein je het maakt. Ik zie het al voor me: 1e rukje…oehhh close, 2e rukje aahhh bijna bijna, 3e rukje ohhahoeah nog net op tijd gestopt schatje, 4e rukje aaahhouaaaahhh pfff aahhh pfff hou het tegen…ik kom…ik kom…splash, klodder, spurt, splash…aaahhh…….het kwam uit m'n tenen, ik ben nog noooit zo lekker klaargekomen. Jezus schat wat kan jij goed edgen en dat voor een tientje, je zou meer moeten vragen. Uhh niet voor mij natuurlijk…

Dan is de dame niet goed in edging ;)
Dan had ze rustiger moeten zijn denk ik dan.

Ik ben het wel eens dat een kwartiertje echt geen edging mag heten. Een half uur minimaal maar als ik zelf er echt goed in zit dan hou ik mezelf nog veel langer op het randje.

Edit: om het nog wel ontopic te houden: ga eens proberen bij erotische massage salons en vraag om lingam massage.

Terug
Bovenaan Onderaan