Precies ik ben het hier echt volledig mee eens en dit is niet de eerste keer. Zodra er door een mede-wandelaar een andere mening wordt getrokken over "zijn dames", wordt je letterlijk faliekant de grond ingetrapt omdat je een andere mening hebt..@JokePrive Het is juist Eagle die anderen niet in hun waarde laat. Steeds lullen over jaloezie omdat we het niet kunnen betalen met die vrouw. En wij moeten het maar doen met de goedkope raamdames. En iets anders, persoonlijk vind ik Stifler's mom aantrekkelijker.
Ik ken Ryan Connor ook van genoeg filmpjes. Genoeg gezien van haar, maar niet mijn smaak. Ik heb bijv ook meerdere dates gehad met Jennifer Steele, Taylor Sands, en de opmerkingen die ik kreeg? Oh, dat je er zoveel voor betaald, er zijn wel knappere blablabla.. At the end? Ik heb me uitstekend vermaakt. Daarnaast heb ik ook een afspraak staan met Daisy Lee, kost wat en dit ook gedeeld en ook hier kwamen de meningen naar boven. But at the end? Mijn portomonnee, mijn ogen en mijn zin? Zolang ik het maar naar mijn zin heb. Ja, voor sommige meiden heb ik het er voor over en ligt er ook maar aan hoeveel zin ik erin heb .
@Eagle99 Gast laat gaan man. Iedereen heeft zn eigen. Wie mooi is, knap is of lelijk is? Maar laat iedereen in zn waarden en dat geldt ook voor iedereen die zo reageert negatief/positief. Je laat je eigen vaker op de kast jagen of probeert anderen op zijn plek te zetten.
Let it go! Dit is een topic, waar iedereen zijn mening kan en mag geven. De dames die ik leuk vind hoeven anderen niet knap/mooi te vinden en really? Do I care? Nope….. Stay humble