2024 uitgaven aan hobby

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan zal ik daar maar vaart achter zetten, want volgens mij ben je ook niet een van de jongste meer.
Aye aye sir.
We doen ons best.
Wandelen en dames bezoeken wordt leuker met de jaren hoor..
Geloof me.
@Fausto. Maar geldt ook voor jou.
Pak je kansen. Met de vergrijzing zullen er steeds minder jonge DVP beschikbaar zijn. En steeds meer vraag. Daarbij komen er ook steeds meer buitenlandse mannen die DVP bezoeken , maar waar vanuit hun kringen geen vrouwen meekomen.
De meesten sponsoren de belastingdienst, zij het met frisse tegenzin.
Ja niet uit " solidariteit " zo het eigenlijk zou moeten van onze linkse vrienden en wereldverbeteraars.

Laatst bewerkt:
Een plaatsje... in het scala der mogelijkheden om -met plezier- je geld uit te geven natuurlijk!
Bezit is ballast.
Het beste is je geld uitgeven aan DVP , zeker als je houdbaarheidsdatum in zicht komt.
Als ze uit een land afkomstig zijn waar veelwijverij is toegestaan, zullen zij niet snel tegen hetzelfde "probleem" oplopen als wij.
Veelwijverij? Dat klinkt niet erg Woke.
Veel vrouwerij is al beter ,
Veeldeeveepeeerij nog beter.

Bezit is ballast.
Het beste is je geld uitgeven aan DVP , zeker als je houdbaarheidsdatum in zicht komt.

Veelwijverij? Dat klinkt niet erg Woke.
Veel vrouwerij is al beter ,
Veeldeeveepeeerij nog beter.
Maar in sommige landen mag dat niet, zelfs ongetrouwde mensen mogen niet op een kamer, maar een man die er meerdere vrouwen op nahoudt, dat mag dan weer wel.

Wij zijn als Nederlanders elders ook nog steeds Nederlanders met onze eigen gebruiken en gedachten. We weten toch onderhand wel dat een land tig nationaliteiten in hun land herbergt net hun eigen identiteit?

Terug
Bovenaan Onderaan