De meesten sponsoren de belastingdienst, zij het met frisse tegenzin.Sommige sponseren brouwerijen in het weekend, koffiehuizen, pillenfabrieken, cocaboeren en ga zo maar door. Ieder z'n hobby.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe meesten sponsoren de belastingdienst, zij het met frisse tegenzin.Sommige sponseren brouwerijen in het weekend, koffiehuizen, pillenfabrieken, cocaboeren en ga zo maar door. Ieder z'n hobby.
Aye aye sir.Dan zal ik daar maar vaart achter zetten, want volgens mij ben je ook niet een van de jongste meer.
Ja niet uit " solidariteit " zo het eigenlijk zou moeten van onze linkse vrienden en wereldverbeteraars.De meesten sponsoren de belastingdienst, zij het met frisse tegenzin.
Als ze uit een land afkomstig zijn waar veelwijverij is toegestaan, zullen zij niet snel tegen hetzelfde "probleem" oplopen als wij.. Daarbij komen er ook steeds meer buitenlandse mannen die DVP bezoeken , maar waar vanuit hun kringen geen vrouwen meekomen.
Een plaatsje in wat?En... leuke DVP's verdienen daar zeker een plaatsje!
Een plaatsje... in het scala der mogelijkheden om -met plezier- je geld uit te geven natuurlijk!Een plaatsje in wat?
Bezit is ballast.Een plaatsje... in het scala der mogelijkheden om -met plezier- je geld uit te geven natuurlijk!
Veelwijverij? Dat klinkt niet erg Woke.Als ze uit een land afkomstig zijn waar veelwijverij is toegestaan, zullen zij niet snel tegen hetzelfde "probleem" oplopen als wij.
Ah ok, ja voor mij welEen plaatsje... in het scala der mogelijkheden om -met plezier- je geld uit te geven natuurlijk!
Maar in sommige landen mag dat niet, zelfs ongetrouwde mensen mogen niet op een kamer, maar een man die er meerdere vrouwen op nahoudt, dat mag dan weer wel.Bezit is ballast.
Het beste is je geld uitgeven aan DVP , zeker als je houdbaarheidsdatum in zicht komt.
Veelwijverij? Dat klinkt niet erg Woke.
Veel vrouwerij is al beter ,
Veeldeeveepeeerij nog beter.
Andere culturen... andere gebruiken!Maar in sommige landen mag dat niet, zelfs ongetrouwde mensen mogen niet op een kamer, maar een man die er meerdere vrouwen op nahoudt, dat mag dan weer wel.
Jammer dat ze die dan niet thuislaten en de gebruiken hier respecteren..Andere culturen... andere gebruiken!
Veel geluk in je relatie. En we zien je vanzelf wel weer op het forum, want eens een wandelaar altijd een wandelaarMijn wandeljaar zit erop en mijn wandelcarrière voor nu ook en mogelijk voorgoed. Heb in de afgelopen 2 maanden nog 3 leuke afspraakjes gehad met masseuses, maar daarmee is het klaar.
In totaal dit jaar ongeveer 2500 euro uitgegeven, wat ik zelf best een hoop geld vind voor een hobby, maar aangezien ik ga samenwonen ga ik mijn geld de komende periode aan hele andere dingen spenderen dan mijn wandelhobby.
Ik vermoed dat ik het wandelen in het begin stiekem nog wel ga missen, maar ik zie vooral uit naar de mooie ervaringen die er hopelijk voor in de plaats komen.
En ook gestopte DVP komen wel vaak weer terug, tijdelijk dan .Veel geluk in je relatie. En we zien je vanzelf wel weer op het forum, want eens een wandelaar altijd een wandelaar
Wow 2500 per jaar zou ik qua kosten graag halen, maar ik heb iets meer behoefte en wik het niet missen, waarom stop je? En hoe ga ja dan straks met je lustgevoelens om?Mijn wandeljaar zit erop en mijn wandelcarrière voor nu ook en mogelijk voorgoed. Heb in de afgelopen 2 maanden nog 3 leuke afspraakjes gehad met masseuses, maar daarmee is het klaar.
In totaal dit jaar ongeveer 2500 euro uitgegeven, wat ik zelf best een hoop geld vind voor een hobby, maar aangezien ik ga samenwonen ga ik mijn geld de komende periode aan hele andere dingen spenderen dan mijn wandelhobby.
Ik vermoed dat ik het wandelen in het begin stiekem nog wel ga missen, maar ik zie vooral uit naar de mooie ervaringen die er hopelijk voor in de plaats komen.
Wow 2500 per jaar zou ik qua kosten graag halen, maar ik heb iets meer behoefte en wik het niet missen, waarom stop je? En hoe ga ja dan straks met je lustgevoelens om?
Dat haal je toch ook niet je bezoekt toch alleen goedkope raam en privéhuis dames.Wow 2500 per jaar zou ik qua kosten graag halen, maar ik heb iets meer behoefte en wik het niet missen, waarom stop je? En hoe ga ja dan straks met je lustgevoelens om?
Jij gaat dus een uur lang met raamdames in die kleine vieze kamers liggen rollebollen, ik dacht dat je meer klasse had, laat Marco dat maar niet horen anders gaat ie kotsen.Raamdames a 200 per uur noem ik niet goedkoop en ik doe geen vluggertjes dus ik ben een veelvoud v 2500 kwijt, gaat immers met name om hoe vaak je dames bezoekt en hoelang je blijft dat maakt de totale calculatie
Haha, heb net nog bijna moeten kotsen van zijn laatste nieuwe recensie overJij gaat dus een uur lang met raamdames in die kleine vieze kamers liggen rollebollen, ik dacht dat je meer klasse had, laat Marco dat maar niet horen anders gaat ie kotsen.
Hij zou echt amateurtjes moeten zoeken. Die zullen nog meer onder de indruk zijn van sex talenten.Narcistische trekjes op betaald sexgebied heeft ie Marco wel he? Wel grappig dat iemand zo ergens in kan geloven wat grotendeels fake is, dan heeft wel meer waar voor zijn geld
Een avondje uit naar het SKW loopt soms wel uit naar 200 of 250 € voor mij.Dat haal je toch ook niet je bezoekt toch alleen goedkope raam en privéhuis dames.