2024 uitgaven aan hobby

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan zal ik daar maar vaart achter zetten, want volgens mij ben je ook niet een van de jongste meer.
Aye aye sir.
We doen ons best.
Wandelen en dames bezoeken wordt leuker met de jaren hoor..
Geloof me.
@Fausto. Maar geldt ook voor jou.
Pak je kansen. Met de vergrijzing zullen er steeds minder jonge DVP beschikbaar zijn. En steeds meer vraag. Daarbij komen er ook steeds meer buitenlandse mannen die DVP bezoeken , maar waar vanuit hun kringen geen vrouwen meekomen.
De meesten sponsoren de belastingdienst, zij het met frisse tegenzin.
Ja niet uit " solidariteit " zo het eigenlijk zou moeten van onze linkse vrienden en wereldverbeteraars.

Laatst bewerkt:
Een plaatsje... in het scala der mogelijkheden om -met plezier- je geld uit te geven natuurlijk!
Bezit is ballast.
Het beste is je geld uitgeven aan DVP , zeker als je houdbaarheidsdatum in zicht komt.
Als ze uit een land afkomstig zijn waar veelwijverij is toegestaan, zullen zij niet snel tegen hetzelfde "probleem" oplopen als wij.
Veelwijverij? Dat klinkt niet erg Woke.
Veel vrouwerij is al beter ,
Veeldeeveepeeerij nog beter.

Bezit is ballast.
Het beste is je geld uitgeven aan DVP , zeker als je houdbaarheidsdatum in zicht komt.

Veelwijverij? Dat klinkt niet erg Woke.
Veel vrouwerij is al beter ,
Veeldeeveepeeerij nog beter.
Maar in sommige landen mag dat niet, zelfs ongetrouwde mensen mogen niet op een kamer, maar een man die er meerdere vrouwen op nahoudt, dat mag dan weer wel.

Mijn wandeljaar zit erop en mijn wandelcarrière voor nu ook en mogelijk voorgoed. Heb in de afgelopen 2 maanden nog 3 leuke afspraakjes gehad met masseuses, maar daarmee is het klaar.

In totaal dit jaar ongeveer 2500 euro uitgegeven, wat ik zelf best een hoop geld vind voor een hobby, maar aangezien ik ga samenwonen ga ik mijn geld de komende periode aan hele andere dingen spenderen dan mijn wandelhobby.
Ik vermoed dat ik het wandelen in het begin stiekem nog wel ga missen, maar ik zie vooral uit naar de mooie ervaringen die er hopelijk voor in de plaats komen.

Mijn wandeljaar zit erop en mijn wandelcarrière voor nu ook en mogelijk voorgoed. Heb in de afgelopen 2 maanden nog 3 leuke afspraakjes gehad met masseuses, maar daarmee is het klaar.

In totaal dit jaar ongeveer 2500 euro uitgegeven, wat ik zelf best een hoop geld vind voor een hobby, maar aangezien ik ga samenwonen ga ik mijn geld de komende periode aan hele andere dingen spenderen dan mijn wandelhobby.
Ik vermoed dat ik het wandelen in het begin stiekem nog wel ga missen, maar ik zie vooral uit naar de mooie ervaringen die er hopelijk voor in de plaats komen.
Veel geluk in je relatie. En we zien je vanzelf wel weer op het forum, want eens een wandelaar altijd een wandelaar 😜

Wow 2500 per jaar zou ik qua kosten graag halen, maar ik heb iets meer behoefte en wik het niet missen, waarom stop je? En hoe ga ja dan straks met je lustgevoelens om?

Raamdames a 200 per uur noem ik niet goedkoop en ik doe geen vluggertjes dus ik ben een veelvoud v 2500 kwijt, gaat immers met name om hoe vaak je dames bezoekt en hoelang je blijft dat maakt de totale calculatie
Jij gaat dus een uur lang met raamdames in die kleine vieze kamers liggen rollebollen, ik dacht dat je meer klasse had, laat Marco dat maar niet horen anders gaat ie kotsen.😅

ik kom toch nog rond de 7000 € uit dit jaar..maar ik heb mezelf vanaf de 24e tot de 2e vrij gegeven..
ga thuis nog wat klussen ,een nieuwe cv ketel hangen ,motorfiets uitelkaar pakken.wat dingen vernieuwen..schoonmaken/polijsten zodat het dit voorjaar weer gewoon opstappen en weg is

mijn ouwe helpen met wat inbouwkasten maken bij ons thuis op zolder..altijd zeer vermakelijk als het tegenzit met zoiets en vaderlief pissig word...(.'vuil akelig vies ho#rig ding ,ik trap dadelijk godver alles in elkaar hier'.)..dat idee..

maar alles wel op standje stroop ,geen stress..
en ergens denk ik .hoop ik. weet ik bijna zeker ,dat ik sowieso tussen de kerst en oud en nieuw langs een dame ga die ik altijd bezoek in die periode (als ze er is)
voor een massage en een heerlijke blowjob..
en ik heb nog iemand anders in vizier..die pasgeleden heel goed beviel..dit keer iets langer boeken en 2x saus geven..
maar 8k word hem niet meer..tsja..ik had het ook niet kunnen doen natuurlijk..
naaaaahhh..het is veelte lekker..

Narcistische trekjes op betaald sexgebied heeft ie Marco wel he? Wel grappig dat iemand zo ergens in kan geloven wat grotendeels fake is, dan heeft wel meer waar voor zijn geld
Hij zou echt amateurtjes moeten zoeken. Die zullen nog meer onder de indruk zijn van sex talenten.
Dat haal je toch ook niet je bezoekt toch alleen goedkope raam en privéhuis dames.
Een avondje uit naar het SKW loopt soms wel uit naar 200 of 250 € voor mij.
Je gaat meerdere meiden langs , je verlengt eens,. nog eens een nieuwe proberen.
Bij nieuwe knappe meiden ben ik altijd weer terug geil ondanks dat ik er al 1 of 2 bezocht die avond.
En kom je wel niet overal klaar maar lekker is het wel.
Zijn ook veel aardige meiden bij als je ze vaker bezoekt en ze kennen je.
En is het maar 1 dame per bezoek , ook niet erg.
Sfeer proeven is altijd leuk en ik praat ook met wandelaars die ik ken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan