2024 uitgaven aan hobby

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de gouden jaren van de FKK elke week met een vaste vrienden groep door Duitsland on tour makkelijk 12 K per jaar exclusief vakanties in Zuid Amerika, Azïe

Tegenwoordig een heel stuk goedkoper en ook een lager libido dan in de jonge jareno_O:cool: ik schat dit jaar op zo,n 3K aan de vrouwtjes...maar altijd wel kwaliteit en daar betaal je voor
 
Laatst bewerkt:
Dat wisselt per maand.
Met 4 tot 5 afspraken per maand gemiddeld 600 euro.
Een paar jaar geleden was dat zon 1000 per maand omdat ik toen vaak afspraken had van 400 euro.
Mede omdat er nu weinig dames zijn die en aantrekkelijk zijn en ook een goede service leveren.
Of ze zijn bloedmooi en de service is gemiddeld.
Of ze leveren zeer goede service en zien er gemiddeld uit.
 
Laatst bewerkt:
Woow, ik snap wel dat een aantal wandelaars er een hoop tijd en geld voor over hebben, maar duizenden euro's?🤭
Goeie genade...
Ik moet zelfs serieus nadenken waar en hoe vaak ik dit jaar buiten de deur heb gesnoept.
Dan kom ik op 4 of 5 keer, geloof ik, dus max €800.
Misschien dat daar nog 1 of 2x bij komt, tot de jaarwisseling...
 
Woow, ik snap wel dat een aantal wandelaars er een hoop tijd en geld voor over hebben, maar duizenden euro's?🤭
Goeie genade...
Ik moet zelfs serieus nadenken waar en hoe vaak ik dit jaar buiten de deur heb gesnoept.
Dan kom ik op 4 of 5 keer, geloof ik, dus max €800.
Misschien dat daar nog 1 of 2x bij komt, tot de jaarwisseling...
Niet iedereen heeft ook thuis seks.
 
Voor elke hobby geldt zolang je het kan veroorloven en er plezier uithaalt moet je het vooral doen. Je leeft maar 1 keer en het kan zo voorbij zijn. Je krijgt spijt als je niet van je geld hebt genoten.
Je moet ook op tijd beginnen.
Dan kan je veel genieten.
Als je vergelijkt wat mensen aan auto's uitgeven dan valt het nog wel mee allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit jaar een rustig jaar gehad vanwege het meer dan beroerde aanbod hier in de regio dus meer dan 600 euro zal het niet zijn. Maar als ik alles zou optellen van de pak em beet afgelopen 20 jaar....oef dan is dat wel een bedrag om u tegen te zeggen maar goed daar staan dan ook wel een paar honderd leuke dates met prachtige vrouwen tegenover en daar heb ik geen seconde spijt van.
 
Sinds ik 5 jaar vrijgezel ben heb ik 3 grote passies: Italie, Oldtimers en DVP's.

Dan is de DVP-hobby eigenlijk nog de goedkoopste... 😂
(alsof je hobby's überhaupt moet uitrekenen in termen van kosten)

De hele medische wetenschap is het erover eens: wandelen is goed voor je gezondheid!
 
Sinds ik 5 jaar vrijgezel ben heb ik 3 grote passies: Italie, Oldtimers en DVP's.

Dan is de DVP-hobby eigenlijk nog de goedkoopste... 😂
(alsof je hobby's überhaupt moet uitrekenen in termen van kosten)

De hele medische wetenschap is het erover eens: wandelen is goed voor je gezondheid!
De medische wetenschap rekent wandelen uit in stappen. Onze hobby moet je op dit vlak uitrekenen in afgelegde centimeter, maar daar heb ik de wetenschap nog geen waarden weten opplakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan