2024 uitgaven aan hobby

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1-2x per week betaald a 200-400 euro (soms meer afhankelijk vna onbetaald)
1-2x per week onbetaald (soms minder soms meer)

Onbetaald is toch ook vaak uiteten etc en strandt weer omdat ze een relatie willen dus moet dan weer opnieuw beginnen. Dus kost zeker wel wat

Ik reken het liever niet uit op jaarbasis omdat dat te confronterend zou zijn haha
Ik help je even 10K bij 1x per week 200 euro. Dus je komt met gemak op 15K per jaar. Dat is een mooie prestatie!
 
Nu je er zo naar vraagt...
ik dacht eerst: niks,geen dates.
Tot ik plots besef dat alles meetelt: hoeveel clubs, gangbangs, sauna's, ...ah ja..
Duurder dan ik dacht.
Vorig jaar.
Als ik dat geld dit jaar nog aan mijn vriendin wil besteden, kunnen we nog wel even uit eten. Of uitgaan...🤔
Naar Eroxx bijvoorbeeld!😅
 
Afgelopen 2 jaar erg veel, maar meeste geld wel goed besteedt. Ga nu wel echt minderen en weer wat meer de focus op normale ipv HC dames.
Voor de volledigheid dus 8K dit jaar tot nu toe (rollend jaar ruim 9K). Laten we zeggen 6K boven mijn budget wat ik ooit vastgesteld heb. Heeft dus een update nodig.
 
Precies dat!
Het leuke van betaalsex is net dat je de meest geweldige geile sex kan beleven... zonder enige verdere verplichtingen! Waar vind je dat nog?
Betaalseks is leuk maar je hebt nooit 100% garantie op succes. Je kunt natuurlijk je kans verkleinen door dvp's te kiezen met goede recensie dat helpt zeker en dat ga ik nu ook doen. Het nadeel bij mij is dat deze dames vaak in het westen verblijven en dus niet in mijn regio komen waardoor ik vaak genoodzaakt was om een gok te wagen met onbekende dvp's. Vaak gegokt en succes gehad maar nu zijn de dvp's minder geworden en ben ik genoodzaakt om het op safe te spelen, wachten totdat een goede dvp mijn kant opkomt of zelf naar haar toe reizen dat lijkt nu de enige oplossing. Dat betekent dus langer wachten en extra reiskosten maar het is niet anders. Heb geen zin meer om mijn geld uit te geven aan slechte dvp's die het niet verdienen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan