Ik vind dit heel mooi wat je zegt. Want dit is natuurlijk ook zo. Als je normaal gaat werken. Tenminste het merendeel van de mensen moet een aantal uren (misschien wel 5 uur of meer) werken om 170 euro te verdienen. Dit geven ze dan voor uur in 1 keer uit. Daar spreekt wel waardering uit vind ik. Daarom vind ik het altijd raar dat er vrouwen zijn die dit tarief heel gewoon en zelfs nog laag vinden en ook hun best niet doen en slechte service verlenen. Alle credits voor jou hoe je er in staat. Zo kijk ik er ook naar.Mijn tarief voor ontvangst was tot over een tijd 150€ voor een uur en nu verhoogd naar 170€ voor een uur.
Mijn agenda staat soms voor een maand ver vol dus zou de theorie ook zijn, prijs verhogen want klanten genoeg.
Ik moet namelijk vaak heren teleurstellen wegens tijdsgebrek.
Maar ga ik niet doen want bij een hogere prijs zal ik het gevoel hebben dat mannen komen met hele hoge verwachtingen en ze de max voor hun geld uit het uurtje willen halen. Ik denk dat ik gewoon bij een hogere prijs zelf minder zou kunnen genieten omdat ik in mijn hoofd zou zitten met de gedachte, deze man heeft heel veel betaald voor mij dus moet het super in orde zijn wat me bijgevolg gewoon stress zou bezorgen. Ik denk dus wel zeker dat bij een hogere prijs heren kritischer worden en ik persoonlijk zou daar minder goed onder functioneren.
Lijkt me niet bevordelijk voor de sfeer en mijn afspraakjes zijn momenteel erg leuk zoals ze zijn dus laat ik het zo.
Ik vind 170€ sowieso eigenlijk al heel veel geld voor een uur want als ik ga gewoon werken dan moet ik daar al vele uren voor werken dus blijf ik hetgeen ik verdien met mijn afspraken respecteren.
Dames die erover gaan in hun prijs zouden eens een weekje gewoon moeten gaan werken om de realtiteit terug onder ogen te zien….